Gå til innhold

Ingen mens men kanskje baby 3?

Erosrose

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mitt andre barn 1 juni ifjord, jeg har ammet og fortsatt ikke fått igjen mens. De siste 2 ukene har jeg hatt mage kramper, tok en eggløsning test igår for å se... Ja, positiv! 

(Vil bli gravid igjen, men egentlig ikke før til sommeren, men er heller ikke krise om det skjer) 

Vi hadde sex 19 & 24 februar og eggløsning var 23 februar. Hva tror dere?

Når ift eggløsning hadde dere sex å ble gravide?

19885BE0-918B-4C61-880C-6CE7AE28361B.jpeg

1CDA0462-958D-43D5-AD42-D877882C7EBE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva lurer du på? Du er vel voksen nok til å forstå hvordan kroppen fungerer om du allerede har fått 2 barn? Skjønner ærlig talt ikke hva du ønsker med denne tråden, hva skal vi egentlig svare deg på?

Anonymkode: 070e3...f16

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva lurer du på? Du er vel voksen nok til å forstå hvordan kroppen fungerer om du allerede har fått 2 barn? Skjønner ærlig talt ikke hva du ønsker med denne tråden, hva skal vi egentlig svare deg på?

Anonymkode: 070e3...f16

Når ift eggløsning hadde dere sex å ble gravide?  Lurer på akkurat det som står☺️ hvor mange dager før eggløsning hadde dere sex og lykkes med å bli gravid.

Det må være slitsomt å være så sur i et forum🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæd kan overleve fra 12 timer opp til 5 dager i vagina, og en kvinne kan bli gravid rundt 12-24 timer etter eggløsningen. Regn det ut selv.

Anonymkode: 2d5c4...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sies at sex kvelden før eggløsning er det beste; men alt er nok bare tilfeldigheter uansett. Hvis du tok denne testen den 23/2 kan det hende el skjedde i går, 24/2. ofte skjer el dagen etter positiv test. Isåfall hadde du sex på eldag og det er jo også greit. Er bare å vente ca to uker å se om du får positiv test eller mensen kommer. Hvis man derimot har hormonkluss Kan man også få positive eltester Uten at egget slipper. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Sæd kan overleve fra 12 timer opp til 5 dager i vagina, og en kvinne kan bli gravid rundt 12-24 timer etter eggløsningen. Regn det ut selv.

Anonymkode: 2d5c4...0d4

Jeg kan regne, jeg spør ikke om hvor lenge sæd overlever. Jeg spør om deres erfaringer. Når ble DERE gravide ift sex dagene rundt eggløsning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde sex 3 dager før eggløsning og 4 dager etter å har nå positiv test 😊

Anonymkode: 49d0a...357

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...