AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #1 Skrevet 24. februar 2022 Stadig vekk opplever jeg at han gjør noe som er totalt på kant med naturlig hygiene. Her om dagen hadde han laget en finere middag og dandert maten pent på tallerkenen. I det jeg kommer inn i rommet er han i ferd med å tørke av kanten på tallerken, for å få det helt perfekt. Men: vi var tom for tørkepapir på kjøkkenet, så han hentet toalettpapir fra do. Toalettpapiret oppbevares i en kurv like ved toalettet, og siden mange ikke lukker lokket vil det jevnlig sprute små dråper med dovann og det som verre er ned på papiret. Han påstår at han har tatt av noen tørk for å "sikre rent papir", men det har jeg ingen grunn til å tro på. Jeg får noia av mannen! Hvem gjør sånt?? Han kommer fra en helt normal familie, og har 7 år høyere utdannelse. Anonymkode: 5564e...38a 2
Marimma Skrevet 24. februar 2022 #2 Skrevet 24. februar 2022 Jeg tror det er du som er på kanten av hva som er normalt i den situasjonen du nevner… 25 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #3 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stadig vekk opplever jeg at han gjør noe som er totalt på kant med naturlig hygiene. Her om dagen hadde han laget en finere middag og dandert maten pent på tallerkenen. I det jeg kommer inn i rommet er han i ferd med å tørke av kanten på tallerken, for å få det helt perfekt. Men: vi var tom for tørkepapir på kjøkkenet, så han hentet toalettpapir fra do. Toalettpapiret oppbevares i en kurv like ved toalettet, og siden mange ikke lukker lokket vil det jevnlig sprute små dråper med dovann og det som verre er ned på papiret. Han påstår at han har tatt av noen tørk for å "sikre rent papir", men det har jeg ingen grunn til å tro på. Jeg får noia av mannen! Hvem gjør sånt?? Han kommer fra en helt normal familie, og har 7 år høyere utdannelse. Anonymkode: 5564e...38a Å ha toalettpapiret i en kurv like ved toalettet, er i seg selv uhygienisk. Så dere er omtrent like dårlige begge to. Anonymkode: 385e7...935 9
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #4 Skrevet 24. februar 2022 Hadde jeg aldri tenkt over selv 🤣. Anonymkode: a496c...6ca 7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #5 Skrevet 24. februar 2022 Du vet hva vi kommer til å si: Dumpetidump denne mannebabygrisen. Anonymkode: a6af9...723 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #6 Skrevet 24. februar 2022 Mannen min hadde brukt kjøkkenkluten med enda verre bakterier…. 😂😂 Anonymkode: 47809...da5 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #7 Skrevet 24. februar 2022 Jeg hadde reagert som deg TS 🤢 Anonymkode: d326f...70d 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #8 Skrevet 24. februar 2022 Med tanke på hva jeg observerer av mennene på jobb sine vaner rundt hygiene er jeg ikke overrasket. Vi har forsåvidt en damegris også da 🙄 Anonymkode: a983a...757
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #9 Skrevet 24. februar 2022 Marimma skrev (4 minutter siden): Jeg tror det er du som er på kanten av hva som er normalt i den situasjonen du nevner… På grunn av...? Anonymkode: 5564e...38a 2
Marimma Skrevet 24. februar 2022 #10 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På grunn av...? Anonymkode: 5564e...38a Han laga middag til deg og ville gjøre det estetisk pent og prøvde så godt han kunne, de aller fleste ville vært takknemlige for det. Ingen er perfekte, men noen vil finne feil i alt andre prøver å gjøre. Du virker litt overopptatt av hygiene. 9
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #11 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Stadig vekk opplever jeg at han gjør noe som er totalt på kant med naturlig hygiene. Her om dagen hadde han laget en finere middag og dandert maten pent på tallerkenen. I det jeg kommer inn i rommet er han i ferd med å tørke av kanten på tallerken, for å få det helt perfekt. Men: vi var tom for tørkepapir på kjøkkenet, så han hentet toalettpapir fra do. Toalettpapiret oppbevares i en kurv like ved toalettet, og siden mange ikke lukker lokket vil det jevnlig sprute små dråper med dovann og det som verre er ned på papiret. Han påstår at han har tatt av noen tørk for å "sikre rent papir", men det har jeg ingen grunn til å tro på. Jeg får noia av mannen! Hvem gjør sånt?? Han kommer fra en helt normal familie, og har 7 år høyere utdannelse. Anonymkode: 5564e...38a Det mannen din gjorde er helt innafor, du overreagerer. Det er bakterier overalt og kjøkkenkluten f eks er ille Anonymkode: 983e3...ca2 7
SmuleSMitt Skrevet 24. februar 2022 #12 Skrevet 24. februar 2022 Mange menn hadde pella seg i nesen, tatt en klut som er brukt til å tørke doringen med, spytta på det og knadd det med busefingrene sine, og tørka på tallerkenkanten. Trist men sant.
Jadaomatte Skrevet 24. februar 2022 #13 Skrevet 24. februar 2022 Dopapiret er helt sikkert renere enn kjøkkenfilla om den er blitt brukt mer en ett par tre tørk under matlaging. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #14 Skrevet 24. februar 2022 Så for meg en som ikke dusjet på 5 dager eller lot tallerkener ligge fremme i stuen uten å sette dem i oppvaskmaskinen, men dette er bare tullete liksomproblemer. Spørsmålet er vel heller om han ikke reagerer på ditt hysteri. Anonymkode: cb0ed...44b 7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #15 Skrevet 24. februar 2022 Hvilke andre ting gjør han da? Altså hygienemessig? Anonymkode: 537fe...92e
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #16 Skrevet 24. februar 2022 Så dopapiret ditt er så skittent, mener du, at en ikke kan tørke av tallerkner med det? Tørker du deg på tissen med det papiret? Får du uvi hver gang du gjør det? For det følger av logikken din at du (og ungene og mannen) burde fått uvi veldig, veldig ofte om dere har for vane å gnikke livsfarlige bakterier opp mot urinrøret. Psykolog, ts. Eller bare skjerp deg og gå inn for å være et rasjonelt, tenkende menneske. Anonymkode: 51acd...8ef 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #17 Skrevet 25. februar 2022 Hahaha, du tuller nå, sant? Anonymkode: 509ec...085
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #18 Skrevet 25. februar 2022 Stole på mannen rent hygienemessig over denne greia? 😅 Jeg er i overkant hysterisk selv altså - så all forståelse. Men det ville faktisk vært værre å ta på mobilen eller veska di først enn det der. Hadde han vasket doen med papir/klut og SÅ dratt den over tallerkenen hadde jeg skjønt sjokket. Anonymkode: f0062...1f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå