Gå til innhold

Oppkjøring i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne ha noen gode vibber jeg nå. Som overskriften sier har jeg oppkjøring i morgen. Jeg kjørte litt på kjøreskole for 5 år siden, tok en pause i kjøringen og fant ut at jeg måtte gjøre ferdig nå pga de nye reglene.

Av mange grunner har jeg ikke fått det ferdig før så sent på året. Men jeg besto teorien på 1. forsøk, skulle hatt oppkjøringen fredag som var, men utsatte den for å få med litt mer trening. Og i morgen skal jeg altså se hva en sensor mener om kjøringen min... :overrasket: Er litt skrekkslagen med tanke på morgendagen nå da. Nå som det er så nærme. Gruer meg en del.

Så om noen vil sende litt positive vibber til meg så setter jeg kjempestor pris på det!

Skrevet

Skal sende mange positive vibber. Gjør ditt beste, husk at sensor ikke er ute etter å ta deg. Og kjørelæreren har tro på at du kan klare dette, ellers ville han sagt i fra. Dette kommer til å gå kjempebra! :)

Skrevet

Takk for svarene.

Nå er sommerfuglene virkelig på plass i magen her. Gleder meg til å få det overstått bare nå. Skal be kjørelæreren om å ta litt av det som kan komme i sikkerhetskontrollen før vi går inn på biltilsynet før vi går inn der, og ellers må jeg bare prøve å roe meg. Er glad jeg har oppkjøringen på formiddagen. Tror ikke jeg hadde klart å konsentrere meg om jobben før dette er overstått...

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Dette klarer du.

Lykke til!

Skrevet

Ønsker deg lykke til!!

Tenk positivt!

Spis frokost!

Slapp av!

;)

Skrevet

Nå er jeg hjemom for å hente bilen!

JEG STO! Helt utrolig så deilig det er.

Nå skal jeg på jobben!

Skrevet

Gratulerer! :-D Den følelsen er herlig, ikke sant?

Skrevet

Tusen takk! :-D Er strålende fornøyd med meg selv nå.

Trodde jo jeg hadde strøket, for jeg stoppet ikke for fotgjengere, men akkurat der var det midtrabatt så den godtok sensor, og så lå jeg litt vel nærme en passerende bil på en smal vei, og glemte blinklys i en rundkjøring. Og det var sikkert litt småpirk, man er jo ikke verdensmester heller. Men jeg besto altså.

Hadde nesten bare bykjøring, var i byen ca kl 10, masse fotgjengere, biler og ombygging i byen, så det ble mye krypekjøring. Sensor var veldig rolig av seg og snakket litt, jeg fikk ha på radio og sommerfuglene i magen var ikke borte før jeg var kommet godt i gang med kjøringen.

Og alle vennene mine er glade på mine vegne, sjefen min er glad for meg, og alt er bare så sinnsykt flott i dag!

Tusen takk igjen for alle lykkeønskninger alle sammen!

Skrevet

Tusen takk.

Har vel begynt å roe meg ned litt nå. Har kjørt masse bil i de siste dagene. :ler: Ikke så rart kanskje, har også kjørt med minstemann til og fra barnehagen i går.

Og i dag jobber mannen min overtid så vi kjørte han på jobben så jeg kan ha bilen. Er jo så moro.

Virker som mannen min er stolt av meg, fortalte til kameratene sine samme dagen at jeg hadde tatt lappen, og i går sendte han meg for å kjøpe mat.

Utrolig deilig er det. Bare mørkekjøringen igjen nå, men jeg slipper å tenke på busstider og slikt, bare jeg får det når ikke mannen min jobber kvelden så kan jeg ta når som helst liksom :ler::klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...