Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex med en gift mann noen ganger, men er over nå. Konen har tydeligvis funnet ut av det og sendte melding midt på natten i helgen. Hun ba meg passe meg, og spurte om jeg ville ha en eller fem fingre knust.

Burde jeg anmelde henne? Virker jo totalt ustabil 🤐

Anonymkode: 025a4...11a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Nei, det vet jeg. Er derfor jeg vurderer å politianmelde henne.

2. Ikke jeg som har gjort noe galt.

• Liker 15
Skrevet

Sex med en gift mann = lovlig

Trusler om vold = ikke lovlig. 

Anmeld. 

Anonymkode: 07d39...8bb

• Liker 37
Skrevet

Ja, sånn kan det gå.

Når man ligger med andre sine menn så for man ikke så stor medfølelse om det medfører konsekvenser for deg i ettertid. At du ikke tenkte på at kona var batshit crazy er ditt eget problem. Er bare å anmelde, lite som blir gjort så lenge hun ikke kommer å knekker hånda di.

Anonymkode: c4569...269

• Liker 28
  • Nyttig 8
Skrevet

Hvis hun ikke driver med mer enn litt verbale trusler som svar på at du puler mannen hennes, er det ikke mye å dra innom politiet med. 

Anonymkode: d78f1...921

• Liker 20
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg forstår godt at hun er forbannet på deg, og hun er nok like forbannet på mannen  som har sviktet henne til de grader. Men når det er sagt er det forbudt å komme med slike trusler.  

Skrevet

Hun får et brev i posten hvor det står at hun er anmeldt. Og så går det 1-3 mnd og så blir saken henlagt. Pga. mangel på kapasitet. Slike saker prioriteres ikke, med mindre du bor i en landsby hvor ingenting skjer. 

Anonymkode: ef837...5d6

• Liker 8
Skrevet

Da anmelder jeg det i morgen.

Ts.

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

1. Nei, det vet jeg. Er derfor jeg vurderer å politianmelde henne.

2. Ikke jeg som har gjort noe galt.

Jo, du har selvsagt gjort noe galt om du hadde sex med han selv om du visste han var gift. 

Anonymkode: 74cb2...d4d

• Liker 25
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hadde sex med en gift mann noen ganger, men er over nå. Konen har tydeligvis funnet ut av det og sendte melding midt på natten i helgen. Hun ba meg passe meg, og spurte om jeg ville ha en eller fem fingre knust.

Burde jeg anmelde henne? Virker jo totalt ustabil 🤐

Uff da.. :ironi:

Nå har du kanskje lært deg å ligge unna opptatte menn? Også håper jeg du husker på den bedritne oppførselen din den dagen du selv blir bedratt. 

Anonymkode: e7a95...aee

• Liker 18
  • Nyttig 6
Skrevet

Utroskap og sjalusi kan være livsfarlig. Mange som har blitt drept pga utroskap/sjalusi... 

Anonymkode: 1e3ae...e25

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Sex med en gift mann = lovlig

Trusler om vold = ikke lovlig. 

Anmeld. 

Anonymkode: 07d39...8bb

Som om det utelukkende var straffeloven som trakk grensen mellom anstendig og uetisk oppførsel? 

Jeg er forøvrig forbauset over folk ikke forstår et så grunnleggende og elementært moralsk konsept som «medvirkning». At den som bevisst medvirker til urett selv handler uetisk, har vært opplest og vedtatt siden antikken. 

Anonymkode: 761e3...298

• Liker 13
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Utroskap og sjalusi kan være livsfarlig. Mange som har blitt drept pga utroskap/sjalusi... 

Anonymkode: 1e3ae...e25

Vet. Er derfor jeg er redd, aner jo ikke hva hun kan finne på. Har faktisk holdt meg hjemme fra jobb denne uken.

Ts.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet. Er derfor jeg er redd, aner jo ikke hva hun kan finne på. Har faktisk holdt meg hjemme fra jobb denne uken.

Ts.

Hvorfor har du ikke baller nok til å stå for det du har gjort? Du har åpenbart pult på han til tross for at du visste at han hadde en kone? Ja, det er han som var utro, men du er ikke et hakk bedre selv. Er det ikke trist at du ikke klarer å finne noe annet enn en mann med så dårlig moral? 

Anonymkode: d97ac...101

• Liker 18
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor har du ikke baller nok til å stå for det du har gjort? Du har åpenbart pult på han til tross for at du visste at han hadde en kone? Ja, det er han som var utro, men du er ikke et hakk bedre selv. Er det ikke trist at du ikke klarer å finne noe annet enn en mann med så dårlig moral? 

Anonymkode: d97ac...101

Så da fortjener jeg å få knuste fingre?

Ts

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts

Du har jo vært med på å knuse det livet hun kjente til med med sin mann for alt du vet da. Ikke akkurat kjempealright gjort det heller..!

Anonymkode: 08777...c06

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts

For å være ærlig ville jeg heller hatt knuste fingre over et knust hjerte og en ødelagt hverdag :vetikke:

Forstå meg rett.. synes ikke det er greit at hun sender trusler, men synes ikke det er så veldig synd i deg heller. 

Endret av mjaus
  • Liker 24
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ts.

🤣😂😂

Anonymkode: df1ff...fa8

• Liker 10
Skrevet

Dette tror jeg ikke noe på.

Anonymkode: 7390c...bdc

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...