AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #1 Del Skrevet 24. februar 2022 Vet den er mild nå, har ikke testet meg idag. Er som et sannpapir i halsen, kiler hver gang jeg puster inn. Korona sympt? Anonymkode: 5fb5b...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #2 Del Skrevet 24. februar 2022 Har folk glemt at det finnes andre sykdommer? Du kan like gjerne brygge på en helt vanlig forkjølelse. du må nesten bare teste for å se om det faktisk er korona. Anonymkode: 2cbbd...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #3 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har folk glemt at det finnes andre sykdommer? Du kan like gjerne brygge på en helt vanlig forkjølelse. du må nesten bare teste for å se om det faktisk er korona. Anonymkode: 2cbbd...bbc Gjorde det igår, stakk opp i nesa. Neida, var negaTiv den:) Anonymkode: 5fb5b...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #4 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Gjorde det igår, stakk opp i nesa. Neida, var negaTiv den:) Anonymkode: 5fb5b...685 Testa du kun i nesa da? Du skal ta testpinnen i halsen først, så i nesa. Anonymkode: acf83...3c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #5 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Testa du kun i nesa da? Du skal ta testpinnen i halsen først, så i nesa. Anonymkode: acf83...3c8 🙉Gjorde ikke det. Får gjøre det imorgen. Anonymkode: 5fb5b...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #6 Del Skrevet 24. februar 2022 Det kan være eller være noe annet. selv har jeg korona, symptomer siden natt til lørdag, testet med hurtigtest hver dag. en dag var det en svak svak strek som dukka opp etter nærmere 30 min(skal leses av mellom 15 og 30 min) ellers har det vært negativt hver gang jeg har testet både før og etter, så er ikke alltid hurtigtestene fanger det opp. Anonymkode: 591ae...ae2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #7 Del Skrevet 25. februar 2022 Det er noen tester som slår ut lettere enn andre har jeg hørt. Selv var jeg veldig sår i halsen, men testet først positivt på dag 3. Anonymkode: a5505...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg