Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 26. oktober 2005 #1 Skrevet 26. oktober 2005 Smart som jeg er lastet jeg ned noen filmer på internett. En av de filmene ligger nå og gjør hele maskinen min svært treig, jeg har gjentatte ganger prøvd å slette denne, men det er umulig - jeg får beskjed om at den er i bruk, noe den IKKe er... Noen som vet hvordan jeg kan få fjernet denne?? Blir helt sinnsykt gal av dette!!!
Gjest gjesta Skrevet 26. oktober 2005 #2 Skrevet 26. oktober 2005 Dersom programmet du brukte for å laste ned filmen er oppe og går og noen laster opp filmen fra deg, får du beskjed om at filen er i bruk. Avslutt fildelingsprogrammet og slett filmen.
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 26. oktober 2005 #3 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har lukket alle programmer!
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2005 #5 Skrevet 26. oktober 2005 Du er sikker på at det ikke ligger og går i oppgavelinja? Om du ikke endrer innstillingene, så startes gjerne slike program automatisk i det maskina slås på.
Tykken Skrevet 27. oktober 2005 #7 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg hadde samme problem en gang. Er nesten som et virus.... Jeg måtte laste ned et lite program som løste problemet. Skal se om jeg finner det til deg....
Cronos Skrevet 27. oktober 2005 #8 Skrevet 27. oktober 2005 Det er derfor jeg spør om det er en avi-fil. I så fall bør du teste dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå