Gjest peon Skrevet 26. oktober 2005 #1 Skrevet 26. oktober 2005 Var forøvrig fornøyd med de seks som røk ut i dag..
*Heidi* Skrevet 26. oktober 2005 #2 Skrevet 26. oktober 2005 Var forøvrig fornøyd med de seks som røk ut i dag.. ← jeg ser på det.. men ikke på onsdager som regel, bare fredag.. syns det er kos med et fredagsprogram som kan erstatte idol litt.. tvkos på fredag med litt god mat er kjempekoselig!
Imedeen Skrevet 26. oktober 2005 #3 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg ser på! Stort sett fornøyd med de som røk ut jeg også!!! Hvem er din favoritt?
Gjest lilletroll Skrevet 27. oktober 2005 #4 Skrevet 27. oktober 2005 Ser på litt sånn til og fra - var VELDIG fornøyd med at han Thomas røyk ut, for han syntes jeg bare var dårlig! En av dem som røyk ut (Fra stavanger området eller noe) syntes jeg var en av de beste, så han syntes jeg burde få være med lenger. Han helt lyse (husker ikke navnet) synes jeg er "altfor mye" så han håper jeg ryker snart...) Favorittjente må være Sandra (er det ikke det hun mørke trønderen heter?) Hun ser jeg helt for meg som Trine
Gjest peon Skrevet 27. oktober 2005 #6 Skrevet 27. oktober 2005 Av guttene liker jeg foreløpig han lyse, Magnus. Syns det er mange gode jenter, men ser veldig for meg Sandra i rollen ja. Synes Victoria er flink, men kanskje ikke i en romantisk komedie..
Søtpotita Skrevet 27. oktober 2005 #7 Skrevet 27. oktober 2005 Ser på når eg kan. Syns at han frå Stavanger som rauk ut igår var ein av dei desidert beste. Han mørke frå nord i landet ein plass er flink, det samme er han superlyse og han som har vore på Mess-tv. Syns egentlig dei fleste gutane er flinke. Må sjå dei litt til for å kunne få ein favoritt. Av jentene veit eg faktisk ikkje...Hmm, ser vel godt kor eg har hatt fokuset mitt
Fajk Skrevet 27. oktober 2005 #8 Skrevet 27. oktober 2005 jeg nekter å se på tv!! Hekler heller altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå