Alisa90 Skrevet 24. februar 2022 #1 Skrevet 24. februar 2022 Hei, Jeg var 5+4 i går og tok en clearblue digital test som viste 2-3. Er ikke dette litt for lite? Har tatt hcg prøver med stigning , men skal ta ny i morgen ettersom at hcg ikke er så høy. Har vært dobling, men nivået er tydeligvis litt lavere enn «normalen». Noen med samme erfaring eller som vet? Redd det ikke går veien ..
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #2 Skrevet 24. februar 2022 Alisa90 skrev (4 minutter siden): Hei, Jeg var 5+4 i går og tok en clearblue digital test som viste 2-3. Er ikke dette litt for lite? Har tatt hcg prøver med stigning , men skal ta ny i morgen ettersom at hcg ikke er så høy. Har vært dobling, men nivået er tydeligvis litt lavere enn «normalen». Noen med samme erfaring eller som vet? Redd det ikke går veien .. I bruksanvisningen står det hva 2-3 uker betyr i «vanlige graviditetsuker» Anonymkode: 715bd...a30
Alisa90 Skrevet 24. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I bruksanvisningen står det hva 2-3 uker betyr i «vanlige graviditetsuker» Anonymkode: 715bd...a30 Ja, jeg vet, men det er for kort med tanke på hvor langt jeg er på vei..
Gjest ThessyB Skrevet 24. februar 2022 #4 Skrevet 24. februar 2022 Hei! Er ikke vi ganske likt? Hadde innsett 31. Jeg fikk 3+ på søndag. Har denne uken målt HCG - siste prøve i dag så vet ikke resultat før i morgen. Har lest at flere ikke får 3+ før senere, det trenger ikke bety at noe er galt. Sender gode tanker og en klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå