Gå til innhold

NY grønn fun light - hva smaker den egentlig?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg smatter på den nå og eple er nokså sikkert....jeg tror det er noe annet også, men hva? 
Ser at man kan scanne noe for å få vite, men jeg har ikke sånt på min mobil. Kanskje noen andre har det? :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aha...ok, så bare eple i den altså. Jeg likte den. Kjøper rosa neste gang. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Jeg smatter på den nå og eple er nokså sikkert....jeg tror det er noe annet også, men hva? 
Ser at man kan scanne noe for å få vite, men jeg har ikke sånt på min mobil. Kanskje noen andre har det? :biggrin: 

Jeg har ikke sett flaskene så usikker på hva du mener hva man skal scanne, men det er sikkert en QR kode, og da holder du bare mobilkameraet over så dukker det opp en internettlenke 😊

Anonymkode: 40120...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske de ikke hadde eplesyre i all saften, men heller brukte sitronsyre slik som ZerOH! Da kunne man badet i Fun Light uten å få vondt i magen

Anonymkode: f4711...8e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skulle ønske de ikke hadde eplesyre i all saften, men heller brukte sitronsyre slik som ZerOH! Da kunne man badet i Fun Light uten å få vondt i magen

Hm, blir veldig oppblåst av funlight, kanskje ZerOH er et bedre alternativ for meg og... Har du IBS eller noe slikt? :) 

Anonymkode: 07c59...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hm, blir veldig oppblåst av funlight, kanskje ZerOH er et bedre alternativ for meg og... Har du IBS eller noe slikt? :) 

Ja, har IBS! Merket egentlig helt tilfeldig at jeg fikk vondt i magen av saft, og etter å ha sett bak innså jeg at det bare var ZerOH som var "trygg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, har IBS! Merket egentlig helt tilfeldig at jeg fikk vondt i magen av saft, og etter å ha sett bak innså jeg at det bare var ZerOH som var "trygg".

Ok, kanskje den er god for min IBS mage og. 😄 Har du en smak å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ok, kanskje den er god for min IBS mage og. 😄 Har du en smak å anbefale?

Tokyoh! Verdens beste saft 😍 

large.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (20 timer siden):

Har du ikke kamera på mobilen din? Jøss. Jeg bare holder kamera mot qr-koden, så kommer det opp en link og jeg trykker på den og kommer inn på nettsiden. Har ikke saften da, så får ikke sjekket for deg. 

Anonymkode: be246...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet på lime :) Den fantes før, synes den var så godt! Men finner den ikke igjen, så regner med de har sluttet å produsere den..

Anonymkode: 43ff2...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg smakt den rosa også. Bringebæraktig og noe annet? Jeg likte dem i alle fall og ser dem for meg som halvfrossen slush til sommeren. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...