Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2022 #1 Del Skrevet 24. februar 2022 Jeg smatter på den nå og eple er nokså sikkert....jeg tror det er noe annet også, men hva? Ser at man kan scanne noe for å få vite, men jeg har ikke sånt på min mobil. Kanskje noen andre har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 24. februar 2022 #2 Del Skrevet 24. februar 2022 Den rosa er bringebær og appelsin og den grønne er grønt eple. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 24. februar 2022 Aha...ok, så bare eple i den altså. Jeg likte den. Kjøper rosa neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #4 Del Skrevet 24. februar 2022 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Jeg smatter på den nå og eple er nokså sikkert....jeg tror det er noe annet også, men hva? Ser at man kan scanne noe for å få vite, men jeg har ikke sånt på min mobil. Kanskje noen andre har det? Jeg har ikke sett flaskene så usikker på hva du mener hva man skal scanne, men det er sikkert en QR kode, og da holder du bare mobilkameraet over så dukker det opp en internettlenke 😊 Anonymkode: 40120...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #5 Del Skrevet 24. februar 2022 Skulle ønske de ikke hadde eplesyre i all saften, men heller brukte sitronsyre slik som ZerOH! Da kunne man badet i Fun Light uten å få vondt i magen Anonymkode: f4711...8e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #6 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skulle ønske de ikke hadde eplesyre i all saften, men heller brukte sitronsyre slik som ZerOH! Da kunne man badet i Fun Light uten å få vondt i magen Anonymkode: f4711...8e3 Hm, blir veldig oppblåst av funlight, kanskje ZerOH er et bedre alternativ for meg og... Har du IBS eller noe slikt? Anonymkode: 07c59...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #7 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hm, blir veldig oppblåst av funlight, kanskje ZerOH er et bedre alternativ for meg og... Har du IBS eller noe slikt? Anonymkode: 07c59...b4e Ja, har IBS! Merket egentlig helt tilfeldig at jeg fikk vondt i magen av saft, og etter å ha sett bak innså jeg at det bare var ZerOH som var "trygg". Anonymkode: f4711...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #8 Del Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, har IBS! Merket egentlig helt tilfeldig at jeg fikk vondt i magen av saft, og etter å ha sett bak innså jeg at det bare var ZerOH som var "trygg". Anonymkode: f4711...8e3 Ok, kanskje den er god for min IBS mage og. 😄 Har du en smak å anbefale? Anonymkode: 07c59...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 25. februar 2022 #9 Del Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ok, kanskje den er god for min IBS mage og. 😄 Har du en smak å anbefale? Anonymkode: 07c59...b4e Tokyoh! Verdens beste saft 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #10 Del Skrevet 25. februar 2022 Hoppetaujenta skrev (20 timer siden): Jeg smatter på den nå og eple er nokså sikkert....jeg tror det er noe annet også, men hva? Ser at man kan scanne noe for å få vite, men jeg har ikke sånt på min mobil. Kanskje noen andre har det? Har du ikke kamera på mobilen din? Jøss. Jeg bare holder kamera mot qr-koden, så kommer det opp en link og jeg trykker på den og kommer inn på nettsiden. Har ikke saften da, så får ikke sjekket for deg. Anonymkode: be246...be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #11 Del Skrevet 25. februar 2022 Hadde håpet på lime Den fantes før, synes den var så godt! Men finner den ikke igjen, så regner med de har sluttet å produsere den.. Anonymkode: 43ff2...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2022 Forfatter #12 Del Skrevet 26. februar 2022 Nå har jeg smakt den rosa også. Bringebæraktig og noe annet? Jeg likte dem i alle fall og ser dem for meg som halvfrossen slush til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå