AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #1 Del Skrevet 24. februar 2022 Datteren min er voksen, i annen by, men er veldig dårlig av covid. Hun har vondt i brystet og hun sier hele kroppen er som en hard stein. Hun har ikke høy feber, men lett feber. Ikke sovet noe pga smerter i bryst og rygg og nakke. Er det noe jeg skal anbefale henne å ringe legevakt for etterhvert, hun får ikke i seg mat, bare flytende. Vi er ikke folk som renner ned legekontoret, men blir jo bekymra da jeg merker på samtalene våre at formen er dårlig. Anonymkode: 774e3...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #2 Del Skrevet 24. februar 2022 Ville fått henne til å ringe legevakten for konsultasjon i alle fall Anonymkode: 3c28f...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #3 Del Skrevet 24. februar 2022 Hun kan ringe legevakt og så vurderer de hva som evt kan hjelpe. Anonymkode: d8865...c19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg