AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #1 Skrevet 24. februar 2022 Jeg har vært plaget m halsbrann.. særlig om jeg drikker brus eller spiser sjokolade .. Av snaks og godteri til fødebagen har jeg lyst å ha med cola og sjokolade .. men redd for å få halsbrann under fødselen.. for dere som var plaget m halsbrann ubder graviditeten- merket dere noe til dey under fødselen ? Anonymkode: 6cca0...b43
Lillpia Skrevet 24. februar 2022 #2 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har vært plaget m halsbrann.. særlig om jeg drikker brus eller spiser sjokolade .. Av snaks og godteri til fødebagen har jeg lyst å ha med cola og sjokolade .. men redd for å få halsbrann under fødselen.. for dere som var plaget m halsbrann ubder graviditeten- merket dere noe til dey under fødselen ? Anonymkode: 6cca0...b43 Hadde veldig halsbrann i begge svangerskapene! Jeg levde omtrent på gaviscon! Tro meg, når fødselen er i gang er halsbrann det siste du tenker på! Min halsbrann forsvant så snart barna var ute. 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #3 Skrevet 24. februar 2022 Merket ikke noe til det nei, kan og anbefale å ta med noe uten kullsyre. Jeg hadde med cola men tanken på kullsyre gjorde atjeg droppet å drikke den 😅 Anonymkode: c681c...b5d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #4 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Merket ikke noe til det nei, kan og anbefale å ta med noe uten kullsyre. Jeg hadde med cola men tanken på kullsyre gjorde atjeg droppet å drikke den 😅 Anonymkode: c681c...b5d Har du noen anbefalinger på leskedrikk u kullsyre? Anonymkode: 6cca0...b43
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #5 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Har du noen anbefalinger på leskedrikk u kullsyre? Anonymkode: 6cca0...b43 Kommer vel litt ann på hva man liker, men jeg hadde med powerade da det er litt energi i det. Ellers gikk det i sterk saft(som sykehuset lagde), eplejuice(som sykehuset hadde) og vann 😊 Anonymkode: c681c...b5d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #6 Skrevet 24. februar 2022 Husker jeg hadde halsbrann kvelden før fødsel men merket ikke noe til det ved fødsel.. Anonymkode: 3caac...ee9
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #7 Skrevet 25. februar 2022 Slet mye med halsbrann under svangerskapet og merket godt til det under fødselen også, spesielt når jeg skulle presse. Men for å være helt ærlig så brydde jeg meg ingenting og svelget gulpet uten å offe meg. 😅 Anonymkode: 7050d...474
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #8 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 24.2.2022 den 16.27): Jeg har vært plaget m halsbrann.. særlig om jeg drikker brus eller spiser sjokolade .. Av snaks og godteri til fødebagen har jeg lyst å ha med cola og sjokolade .. men redd for å få halsbrann under fødselen.. for dere som var plaget m halsbrann ubder graviditeten- merket dere noe til dey under fødselen ? Anonymkode: 6cca0...b43 Haha nei. Var litt opptatt med andre smerter Anonymkode: c15d9...cff
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #9 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 24.2.2022 den 19.04): Har du noen anbefalinger på leskedrikk u kullsyre? Anonymkode: 6cca0...b43 Iste🙌🏽 Anonymkode: 5a8fb...70d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå