Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på p-piller i høst, og har hatt rimelig stabil syklus, mellom 27-30 dager. Når jeg tar eggløsningstest så blir denne aldri positiv… :(  Ikke økning en gang (blinkende smiley på clearblue) hvor mye kan man stole på disse testene? 

Anonymkode: 7b6c5...9de

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sluttet på p-piller i høst, og har hatt rimelig stabil syklus, mellom 27-30 dager. Når jeg tar eggløsningstest så blir denne aldri positiv… :(  Ikke økning en gang (blinkende smiley på clearblue) hvor mye kan man stole på disse testene? 

Anonymkode: 7b6c5...9de

Stort sett er de dessverre rette. Har du prøvd å tempe for å se om du finner el da? Anbefales.

Skrevet

Mine ble aldri positive enda jeg måned etter måned fikk ultralydverifisert eggløsning og positiv progesterontest etter 1 uke. Testet morgen og kveld fra syklusstart til slutt, og HVER gang jeg tissa fra cd12-16, og så da tydelig at den nesten ble positiv på cd14 før den gikk tilbake til nesten usynlig strek etter et halvt døgn. Hadde da EL to dager etterpå, som stemte med ultralydene. For at eggløsning skal skje så må lh 2-3 doble seg, men om du har et veldig lavt grunnivå, kan du havne rett under testens grense. Begynte da å se etter den nesten-positive-strimmelen, og traff hver gang. Ble gravid :) 

Anonymkode: a45ae...6a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...