Lina Skrevet 26. oktober 2005 #1 Skrevet 26. oktober 2005 (endret) har fått en urinveis infeksjon, er det evt. skadelig/ekkelt for meg eller typen å ha sex? Endret 26. oktober 2005 av Lina
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #2 Skrevet 26. oktober 2005 Det kan være vondt og du kan få problemer med å bli kvitt UVIen med en gang. Det er ihvertfall min erfaring.
Gjest Manic Skrevet 26. oktober 2005 #3 Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Du kan sikkert ha sex. Men husk på at mange får UVI nettopp på grunn av de har hatt sex, men da har de ikke tisset etterpå. Så husk å tiss! Endret 26. oktober 2005 av starfish
Gjest vimse Skrevet 26. oktober 2005 #4 Skrevet 26. oktober 2005 Så husk å tiss! ← Hehe, JA det ER viktig!!! Tror ikke det anbefales å ha sex når man har UVI, ikke tror jeg det er særlig godt heller...
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2005 #5 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg spurte doktoren min da jeg hadde UVI, og han sa "slå dere løs" så det at det er farlig er tull. Bare pass på å ikke gni inn urinhullet med sperm etterpå, og husk å tisse så er du safe
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #6 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg spurte doktoren min da jeg hadde UVI, og han sa "slå dere løs" så det at det er farlig er tull. Bare pass på å ikke gni inn urinhullet med sperm etterpå, og husk å tisse så er du safe ← Du får sagt det du Towelie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå