AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #1 Skrevet 24. februar 2022 Dere som har fått jobb gjennom intervju hvordan skriver dere søknaden deres? Hva slags ansvarsområder og kvalifikasjoner kreves i stillingen du fikk? Spør fordi jeg kunne trengt noen tips i å skrive gode søknaden slik at jeg kommer på intervju. Hvordan skrive noe som treffer på en god måte? Setter pris om noen kan komme med konkrete eksempler :) Anonymkode: 600f2...d17
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #2 Skrevet 24. februar 2022 Søkte jobb i bank og fikk 2 stk tilbud. Kort fortalt så brukte jeg det som engasjerer meg i nåværende jobb og knyttet det opp mot det de skrev i utlysningen. Skrev veldig konkrete søknader hvor jeg fortalte om erfaringen jeg har og hva jeg håpte de kunne bidra til utvikling i. Listet også opp noen personlige egenskaper og relevante ansvarsområder jeg har hatt i nåværende stilling. Anonymkode: 48b04...ab1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #3 Skrevet 24. februar 2022 Jeg startet med å skrive hvorfor stillingen tiltrakk meg. Så litt om hva jeg gjør i nåværende jobb, etterfulgt av erfaring fra tidligere jobber. Fremhever de oppgavene de spør etter i annonsen. Veldig forkortet, hadde jeg jobbet i butikk ville det kanskje vært noe slikt: "jeg ønsker bli deres nye assisterende butikksjef, fordi oppgavene motiverer meg, og jeg vil kunne bruke tidligere erfaringer, og også utvikle meg videre. jeg er nå ansatt på Rema, hvor jeg er låseansvarlig, og har ansvar for dagsoppgjør. Tidligere jobbet jeg for kiwi, hvor jeg hadde ansvar for frukt og grønt. Dette har gitt meg innsikt i vareflyt og bestilling. Jeg trives med å ha eget ansvarsområde. Dere vil få en ansatt sommer arbeidsvillig, og strukturert. Tidligere kollega vil si jeg er nøyaktig og omgjengelig" Anonymkode: cb5c3...a02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå