AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #1 Skrevet 24. februar 2022 Hei hei, Jeg er i uke 7, og har gradvis begynt og føle meg verre og verre. Halsbrann, trøtt, sliten, verker i kroppen, kvalm og svimmel, og litt som om jeg brygger på noe eller er ordentlig fyllesyk. Litt mer hver dag. Denne uka begynte med at jeg var SÅ trøtt og utmattet, og har gått over i en form for sykdomsfølelse. Idag tidlig når jeg våknet fikk jeg frysninger og følte kroppen jobbet med og forberede seg på doskåla Har tatt mange covid-tester, for jeg tenkte, det må være det, men ingen slår ut - og jeg har heller ikke vært og møtt mennesker, og jobber fulltid hjemmefra, samme med mannen, som er helt frisk som en fisk! Noen andre som har følt seg slik i svangerskapet? Er det vanlig og kunne føle at man «begynner og bli syk»? Anonymkode: 0bbbe...cbf
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #2 Skrevet 24. februar 2022 Jeg følte meg litt dårlig fra uke 7 og veldig dårlig fra uke 9 til 13/14. Til tider kjentes det som å være syk ja, slapp, sosete i hodet, tett i nesa, kvalm osv. Det er ganske vanlig å være dårlig i 1. trimester. Anonymkode: 7db63...1ae
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #3 Skrevet 24. februar 2022 Jeg hadde det slik til rundt uke 20. Alt du beskriver er jo normale svangerskapsplager? Anonymkode: 0b843...dba
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #4 Skrevet 24. februar 2022 Ja. Følte meg endelig litt normal igjen rundt uke 14. Anonymkode: 932a2...52c
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #5 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg hadde det slik til rundt uke 20. Alt du beskriver er jo normale svangerskapsplager? Anonymkode: 0b843...dba Jeg har aldri vært gravid før, så jeg er litt overrasket tror jeg Kvalme og trøtthet er greit, det forventet jeg, men følelse av og være faktisk syk, være kald, og verke i kroppen, kom litt mer overraskende på meg! Anonymkode: 0bbbe...cbf
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #6 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja. Følte meg endelig litt normal igjen rundt uke 14. Anonymkode: 932a2...52c AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg følte meg litt dårlig fra uke 7 og veldig dårlig fra uke 9 til 13/14. Til tider kjentes det som å være syk ja, slapp, sosete i hodet, tett i nesa, kvalm osv. Det er ganske vanlig å være dårlig i 1. trimester. Anonymkode: 7db63...1ae Takk for svar, da føler jeg meg litt mer normal ♥️ Anonymkode: 0bbbe...cbf
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #7 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har aldri vært gravid før, så jeg er litt overrasket tror jeg Kvalme og trøtthet er greit, det forventet jeg, men følelse av og være faktisk syk, være kald, og verke i kroppen, kom litt mer overraskende på meg! Anonymkode: 0bbbe...cbf Jeg skjønner, er mye nytt vi skal sette oss inn i 😅 Men det er altså helt normalt! Lykke til, håper det går over raskt! 🥰 Anonymkode: 0b843...dba
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #8 Skrevet 24. februar 2022 Dessverre normalt ja. Jeg var i elendig form fra uke 6 - 13/14 med begge mine. Føltes som konstant omgangssyke. Anonymkode: 91d6e...693
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #9 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg skjønner, er mye nytt vi skal sette oss inn i 😅 Men det er altså helt normalt! Lykke til, håper det går over raskt! 🥰 Anonymkode: 0b843...dba Takk! Føles godt at det er normalt og føle seg elendig AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Dessverre normalt ja. Jeg var i elendig form fra uke 6 - 13/14 med begge mine. Føltes som konstant omgangssyke. Anonymkode: 91d6e...693 Takk for at du deler Anonymkode: 0bbbe...cbf
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #10 Skrevet 24. februar 2022 Jeg har hatt det sånn fra uke 12-19.. var trøtt i første trimester, men andre har vært mye verre for meg. Vi opplever svangerskap ulikt.. Anonymkode: bd9de...4ff
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #11 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg har hatt det sånn fra uke 12-19.. var trøtt i første trimester, men andre har vært mye verre for meg. Vi opplever svangerskap ulikt.. Anonymkode: bd9de...4ff Veldig ulikt, og veldig spennende! Dog litt plagsomt Anonymkode: 0bbbe...cbf
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #12 Skrevet 24. februar 2022 Helt normalt. Føler meg aldri så syk som i 1. Trimester gravid. Føles som influensa nesten. Anonymkode: aa7ab...e7e
FrøkenTidligUte Skrevet 24. februar 2022 #13 Skrevet 24. februar 2022 Eg hadde verdens verste Dagen Derpå i 8 veker. Føltest som eg hadde vore på ein heidundrandes fest dagen før, med kvalme, sliten, "skjelven" osv... Det overraska meg og kor mykje den bittelille spiren kunne påverke meg, lenge før den var stor nok til å ha hjerteslag en gang. Det er merkelig, men til slutt vel verdt det. 💙
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå