Gå til innhold

Mysimba slankepiller, Skal begynne på dem, men vil gjerne høre deres erfaringer med denne medisinen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veier 100 kg, og har prøvd det meste av kurer for å gå ned.

Så nå skal jeg begynne på Mysimba.   Hva kan jeg forvente ?

Har du noen tips og råd så tar jeg dem imot med stor takk.

Anonymkode: 6b88e...ab4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver du har prøvd det meste av kurer, og det er jo greit :)

Men hva skal du gjøre når du begynner på mysimba? Sier ikke at du gjør det, men inntrykket er at mange tror det er å spise en pille, også blir alt bra. 

Min erfaring med mysimba er delt, og jeg måtte slutte på de til slutt. 

De var kjempefine for å stoppe sultfølelsen og å bli mett fortere. Fikk vel nesten dumping om jeg spiste for mye - ble både kvalm, og kastet opp noen ganger. Husker ikke hvor mye, da jeg startet med å bli flinkere med maten, og begynte å trene vesentlig mer i samme tidsrom, men gikk ned en god del da jeg gikk på de også.

Men for min del ble bivirkningene for mye. Mye svimmel, svettetokter, konstant forstoppet, sov dårlig og fikk på slutten skjelvinger. Så da det ikke gikk å få tak i de fordi apoteket var tomme, var ikke valget vanskelig med å slutte. 

Det finnes også flere tråder om emnet her inne, så søker du får du mange andre svar :)

Skrevet

Effekten var god, men bivirkningene var så ille at jeg valgte å slutte.  Svettet som en gris konstant, dårlig søvn, ekstrem tørste  +++

Dessuten er også disse pillene kun midlertidig, dvs de funker bare så lenge du går på dem. Jeg valgte å slutte. 

Anonymkode: 91676...c91

Skrevet

Jeg har god effekt av de. Startet for en mnd siden og gått ned rett over 5 kg. Trener mye og passer på kaloriinntaket også. 

Beste med den er at det er også Naltrekson i den. Jeg har fibromyalgi i tillegg. Smertene er nesten borte. Dvs jeg er ikke kurert, men den tar smertene godt. Så fin har jeg ikke vært på over 5-6 år. Kun enkelte dager jeg har mer smerter, men velger å ikke ta opiater eller andre sterke medisiner. Bare ligger og slapper av. 

• Hjerte 1
Skrevet

God effekt. Mer energi, mindre matlyst. Gikk ned 20 kilo. Men, man går fort opp igjen når man slutter. 

Jeg måtte slutte pga graviditet. 

Anonymkode: 4afa2...a54

• 9 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.2.2022 den 20.50):

God effekt. Mer energi, mindre matlyst. Gikk ned 20 kilo. Men, man går fort opp igjen når man slutter. 

Jeg måtte slutte pga graviditet. 

Anonymkode: 4afa2...a54

Jeg vet det er lenge siden du skrev her, men jeg må bare spørre: hvordan gikk det å bli gravid da du gikk på de? Jeg ønsker graviditet, men øsnker også flere kg ned. vil helst ikke slutte før jeg er blitt gravid, ettersom jeg i løpet av prøvetiden kan gå ned mye mer, men ser det er anbefalt å slutte om man planlegger å bli gravid. hva sa evt legene til deg? 

Håper du ser denne :)

Anonymkode: b1c31...cc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...