AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #1 Skrevet 24. februar 2022 Er det noen av dere damer som har forsøkt begge to, og kan dele noen erfaringer? Planlegger å overaske min kjære med en klitoris stimulator (vi har snakket om det så veldig stor overraskelse blir det jo ikke..) Men hvilken av disse er best til å starte med? we-vibe melt er vesentlig mer kostbar, men betyr det at den også er bedre? Eller er Satisfyer pro 2 helt grei den også? Hun digger å få oralsex, så vi har snakket om at dette kanskje kunne være et supplement, som vi kan bruke sammen, og som kan benyttes når jeg er i henne... ikke så lett å slikke samtidig da liksom 😆 Anonymkode: db191...67b
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #2 Skrevet 25. februar 2022 Noen grunn til at det er disse to modellene du vurderer? Som du peker på sjøl: To heilt forskjellige prisklasser her... Har ikke prøvd we-vibe, men derimot en god del andre "luftpulsatorer". Satisfyer pro 2 gjør jobben for min del, men la det være sagt at mange andre mener den er for svak - og det ER en ganske anna opplevelse enn de fleste andre modellene (inkludert den billigste womanizeren). Satisfyer Curvy+ er merkbart mer direkte, og ikke mye dyrere (Vuxen har ofte salg på Satisfyer). Hvis hun liker veldig direkte stimulering, er Lelo Sona verdt å prøve (Sona 2 skal etter sigende være litt mildere på de laveste nivåa, ellers er det ikke stor forskjell på gammel og ny modell så vidt jeg veit) Som en som (åpenbart) har lett etter den perfekte her, så kan jeg si at pris/kvalitet ikke nødvendigvis er det viktigste for nytelse: Det handler mer om hva slags stimulering de forskjellige modellen har, og det ligger mer i motor og design av "munnstykket". Anonymkode: 1b193...413
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #3 Skrevet 25. februar 2022 Vurderte en av disse to på grunn av omtale, men ser det finnes mange andre. takk for gode innspill 🙂 selv om det ikke gjorde valget enklere 😅 må nok lese litt om flere av disse før vi bestemmer oss… Anonymkode: db191...67b
Scoops Skrevet 26. februar 2022 #4 Skrevet 26. februar 2022 Jeg har ikke prøvd begge ,kun we-vibe melt, og den er helt fantastisk syns jeg ,gir meg helt andre orgasmer enn noe annet jeg har prøvd
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #5 Skrevet 26. februar 2022 Scoops skrev (8 timer siden): Jeg har ikke prøvd begge ,kun we-vibe melt, og den er helt fantastisk syns jeg ,gir meg helt andre orgasmer enn noe annet jeg har prøvd Fungerer we vibe bra under samleie? Anonymkode: 9d1a5...9ad
Scoops Skrevet 26. februar 2022 #6 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fungerer we vibe bra under samleie? Anonymkode: 9d1a5...9ad Det har jeg ikke fått prøvd enda
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #7 Skrevet 27. februar 2022 For å la egen erfaring komme andre til gode: #denfølelsen når du oppdager at du faktisk er en sexlekenerd, men til mitt forsvar - de fleste av disse ble kjøpt på et eller anna slags salg. Jeg er ganske følsom og ikke har noe større utbytte av direkte stimulering av klitoris, verken med fingre eller vibrator. Har veldig lett for å bli overstimulert, så for meg er det altså meir interessant hvor svakt en leke kan gå, samt størrelsen på munnstykket som styrer en del av hvor direkte stimuleringa blir. Womanizer Starlet: Var første leketøyet jeg prøvde av denne typen... og var OK for å finne ut av om det var noe jeg likte. Er antakelig mest interessant pga. diskret reistestørrelse, men jeg vil tru det du like gjerne kan spytte inn de ekstra par hundrelappene for "Liberty"-modellen, som har både bedre batteritid og et par ekstra nivåer. Kjøpte en anna model etter at denne tok kvelden, mest fordi den var for kraftig til og med på de laveste nivåa. Womanizer Premium 2: Favoritten nå, men mest på grunn av at jeg lærte meg å elske autopiloten. Solid batteritid, mange nivåer, godt handgrep. Kunne gjerne ønske at den var mildere på det laveste, men langt bedre en Starlet-modellen i så måte. Lelo Sona 2: Markedsfører seg med at det er "lydbølger" som gjør jobben, men ærlig talt er det vel stadig lufttrykket. VELDIG trangt munnstykke = veldig direkte stimulering, som jeg trenger mye oppvarming til og må ta veldig forsiktig når jeg setter i gang. Kraftige orgasmer, men for min del bikker det for lett over i overstimulans + tar for lang tid til at jeg bruker den særlig ofte. Lelo Sila: Bredt munnstykke som stimulrerer mer av området rundt klitoris. Det tar lengre tid å komme, men det skal litt til for at jeg blir overstimulert av den. Satisfyer Pro 2: Stort munnstykke med motor langt bak. Kommer av den, men føler personlig ikke den store nytelsen når det bygges opp til det. Det er likevel et pluss i at stimuleringa, som ikke egentlig er svakere enn Womanizer Premium, likevel blir så indirekte at den er mye mer tålelig på det laveste. Denne tåler jeg å kjøre på maks, noe som ville være utenkelig med Womanizeren. Satisfyer Love Breeze: Mistenker at den har samme motor some Pro 2, men opplevelsen er likevel litt mer direkte, og jeg får mer nytelse av den. Også her er det et pluss at den kan taes helt ned i styrke, og denne lille dingsen til en 400-500 kroner er antakeligvis den som passer best til musa mi. Batteritida, derimot... Satisfyer Curvy 2+: Kjøpte denne pga. vibrasjonene rundt klitoris i stede for direkte på den, men føler at de blir for overfladiske til at de gir meg noe stort. Som de to andre Satisfyer-modellene virker den mer "indirekte" og kan styres langt ned i styrke. Ganske lik Love Breeze i følelse, men litt mindre kraftig/direkte (mistenker at den har samme motor og at forskjellen ligger i munnstykket). Kan styres via app og kobles opp til musikk som den varierer styrke etter, men den funksjonen har jeg ikke prøvd. Anonymkode: 1b193...413
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå