Gå til innhold

Barne tv program fra 90 tallet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere som kan huske et barne-TV Program fra 90 tallet om en gutt og en gammel mann? De var alltid ute og rodde, enten når serien begynte eller når den sluttet. Jeg husker ikke om de sa så mye, og mulig serien ikke var norsk. Husker også det var en dame som sang så glassene i kjøkkenskapet knuste. Jeg tror også hun drakk mye kaffe, og hun hadde hatt på seg. Jeg er ganske sikker på at jeg har sett det, men jeg klarer ikke å finne ut hva det heter. Jeg tror ikke jeg har drømt det eller surret det sammen i tankene mine. Flere som husker noe av dette, og som kanskje vet hva det heter?

Anonymkode: 18777...926

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er da så frustrerende å ikke klare å finne det ut…

Skrevet

Åh, jo.... det høres kjent ut. I alle fall det med en gutt og en gammel mann. Var det mannen som fortalte historier kanskje? 

Anonymkode: 59146...229

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Åh, jo.... det høres kjent ut. I alle fall det med en gutt og en gammel mann. Var det mannen som fortalte historier kanskje? 

Anonymkode: 59146...229

Ja, det er mulig at han gjorde.

Skrevet

Jeg kan ikke hjelpe deg dessverre. Jeg er født i 91 men det ringer ingen bjelle...

Men har du prøvd å søke på engelsk på Google? Søk på ting som boy old man boat kids tv show og se om noe kommer opp under Bilder eller Video som ser kjent ut.

Kan også være verdt å spørre søsken eller andre i familien din hvis du ikke allerede har gjort det. :) Mange ganger har det eldre søskenet mitt husket serier som jeg ikke trodde de så på. Samme med foreldre, spesielt hvis du var veldig interessert i den serien!

Anonymkode: 7390b...690

Skrevet

Er ikke "det suser i sivet?" eller wind in the willows? Er en tegnefilm men det var vel sånn at noe fortalte historien og så ble det tegnefilmen med de dyrene etterpå. Er jeg helt på villspor nå? :) 

Anonymkode: bf174...856

Skrevet

Det høres veldig ut som "Det suser i sivet". 

Anonymkode: 32f07...b8e

Skrevet

Det suser i sivet har en båt og noen folk i introen, men føler ikke det er helt det TS leter etter...? Men det er mange damer med hatter, iallefall. :fnise:  Her er hele filmen, med introen:

Anonymkode: 7390b...690

• Hjerte 1
Skrevet

Takk for svar :) Men det er ikke suser i sivet. Er med ordentlige mennesker.

Skrevet

Kan det være Jack Holborn? Eller Nattseilere? Båt, mann, gutt stemmer på første. Båt, mann, jente på andre. 

Anonymkode: dda43...9b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Kan det være Jack Holborn? Eller Nattseilere? Båt, mann, gutt stemmer på første. Båt, mann, jente på andre. 

Anonymkode: dda43...9b2

Kanskje. Kan jo sjekke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Takk for svar :) Men det er ikke suser i sivet. Er med ordentlige mennesker.

Jo men det er da med ekte mennesker åså, og så forteller bestefaren en historie mens de ror og da blir det tegnefilm.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jo men det er da med ekte mennesker åså, og så forteller bestefaren en historie mens de ror og da blir det tegnefilm.

Ok. Har ikke sett så mye på suser i sivet. Tror den serien jeg nevnte kanskje er svensk. Tror han mannen bor i et stort rødt hus. Men er ikke saltkråkan selv om det også kan høres ut som det. Tror det kom kaffe ut av ørene på damen fordi hun drakk så mye kaffe 🤪

AnonymBruker
Skrevet

Kalle og molo

Anonymkode: 74396...352

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.3.2022 den 0.52):

Kalle og molo

Nei. Er nok ikke det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.3.2022 den 0.52):

Kalle og molo

Det er fra 2006…

Anonymkode: 2f305...bd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...