Gå til innhold

hva skjer?!?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_minime_*
Skrevet

Er nå inne i PP 3. I pp 2 og denne, 3, har jeg tatt EL-tester (strip fra danmark). Begge perioder var det noen dager rundt beregnet EL hvor det ble en strek til som var ganske sterk (andre dager ikke antydning til strek), men ikke lik eller sterkere enn kontrollstrek og altså ikke positiv...

Har kjent på livmorhals og sekret og dette stemmer bortsett fra at det ikke blir noe EL-slim, bare "watery" (og mener å huske det var EL-slim før for flere år siden).

Har jeg da ikke EL eller kan testene vise feil - at de ikke gir utslag, men at jeg har EL likevel?

Lurer på om jeg skal gå til legen eller om jeg bare skal vente å se (men begynner å bli så lei den ventinga...)

Noen som kan hjelpe? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen grunn til å gå til legen nei.

Det er ikke alltid slike billig-tester slår ut på alle kvinner, eller slår ut på alle EL.

Og ikke alle kvinner har EL-slim som merkes heller - uten at det er noe galt av den grunn.

Du har bare ventet i 3PP og legen vil nok neppe gjøre noen undersøkelser nå alikevell

Lykke til videre

Gjest Gjest_minime_*
Skrevet

Det er godt å høre da - at det kan være noe galt med testene i stede for med meg ;) Er det noen som vet om andre tester som er bedre/sikrere som jeg kunne prøve neste syklus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...