AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #1 Skrevet 24. februar 2022 Jeg og fruen har alltid hatt sex i lyset før, men i det siste vil hun slå av lyset. Det har ikke vært noe problem for meg før nå nylig når jeg har fått tanker om hvorfor hun vil det. Skammer hun seg over seg selv, er det meg som det er noe galt med? Gjør det det lettere for henne å tenke at hun er sammen med noen andre? Tankekjøret ødelegger mye av lysten for meg. Har lyst til å spør henne, men er redd for svaret. Noen andre som har sex i mørket som kan komme med noen synspunkt om hvorfor dere gjør det? Anonymkode: 45893...2da
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #2 Skrevet 24. februar 2022 For meg handler det om dårlig selvtilit. Trives ikke med meg selv uten sminke, så har vi sex når jeg er uten, så blir det i mørket. Selv om han såklart ser meg uten ellers. Jeg ville snakket om det, om jeg var deg. Hvertfall når du tenker endel på det. Anonymkode: 8d56e...00b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #3 Skrevet 24. februar 2022 Om dere tar av lyset så vil fokuset bli større på andre sanser. Det er bare å prøve. Kanskje det blir enda bedre. Om hun tenker på andre? Spiller det noen rolle? Det er foretatt undersøkelser om dette og svært mange fantaserer av og til om andre. Det som er viktig for deg er at det er deg hun er sammen med. Anonymkode: c474b...6ea 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #4 Skrevet 24. februar 2022 Blir en litt annen stemning. Og ja, litt lettere å slå meg løs for da slipper jeg å tenke på om han ser alt, noe som disser, osv. Anonymkode: ab14a...552 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #5 Skrevet 24. februar 2022 Hos oss er det mannen som vil ha lyset av, fordi han er ukomfortabel med kroppen sin. Men vi snakket om det, jeg spurte han rett ut om hvorfor. Men lagde meg heller ikke skrekkscenarioer i hodet om at han fantaserer om andre, eller at det er meg det er noe «feil» med osv. Mye mulig at tankekjøret ditt er mye verre enn svaret, men den eneste måten du kan vite sikkert, er å faktisk snakke med kjæresten din. Og da være åpent spørrende, ikke anklagende. Anonymkode: 935bf...51e
Anonymbruker*** Skrevet 24. februar 2022 #6 Skrevet 24. februar 2022 Tørr å spørre, tørr å spørre! Det er jo din kone. 1
TinaChristina Skrevet 24. februar 2022 #7 Skrevet 24. februar 2022 Kan hende hun fantaserer om andre. Siden hun plutselig vil ha lyset av og ikke var sånn før.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #8 Skrevet 24. februar 2022 Det er jo mye bedre uten lyste på. Lettere å slippe seg løs, lettere å fokusere på hvordan det faktisk føles og en slipper å bekymre seg for mindre flatterende deler av egen kropp. Anonymkode: e2ae6...11b 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #9 Skrevet 24. februar 2022 Lyset skulle det stå…. Anonymkode: e2ae6...11b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #10 Skrevet 24. februar 2022 Hvis man vil prøve stillinger der rumpehullet er veldig synlig for eksempel så syns jeg det er diggere om det ikke er flombelyst 😅 Kanskje hun har fått hemoroider eller noe sånt som hun synes er litt flaut/usexy? Tviler sterkt på at det har noe med deg eller din kropp å gjøre. Anonymkode: 78a6a...4bb
Hunter7 Skrevet 25. februar 2022 #11 Skrevet 25. februar 2022 Av og til synes jeg det gir sexen en annen sanselig dimensjon med lyset av. Alle de andre sansene - smak, lukt, hørsel, men først og fremst følelse blir forsterket fordi det visuelle aspektet uteblir. I mørket ser man ikke hvor hendene er og berøringene fremstår som mer intense. I tillegg - og som andre over her har vært inne på - så trenger man ikke lenger tenke på hvordan man ser ut. Hengemagen, appelsinhuden på lår og bak, grevinneheng, hengepupper, og Gud vet hva for andre (innbilte) lyter man er befengt med - det er faktisk av og til deilig å ikke måtte tenke på dette. Man slapper dermed mer av, og det pleier å gjøre sexen bedre. Av og til er det lite trøst i at partner synes vi er mer enn bra nok som vi er. Av og til blir selv sterke og stolte folk belemret av tanker og engstelser for hvordan man ser ut naken. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #12 Skrevet 25. februar 2022 Slapper mye mer av, og har mye lettere for å få orgasme om lyset er av. Sansene blir forsterket. Sexen blir bedre! Anonymkode: ae76a...42a 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #13 Skrevet 25. februar 2022 Min mann spurte heldigvis. Hadde samme tanker og frykt som deg. Jeg likte ikke kroppen min lenger. Det var årsaken. En lettelse for ham. For meg også, å ikke bære det alene. Dessuten hjalp han meg deretter med å bygge opp selvfølelsen min igjen. Lyser er på igjen nå. Med mindre sex begynner etter det er slått av, og vi ikke tenker over det. Ikke noen av oss. 😊 Anonymkode: f7b14...fa1 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #14 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg og fruen har alltid hatt sex i lyset før, men i det siste vil hun slå av lyset. Det har ikke vært noe problem for meg før nå nylig når jeg har fått tanker om hvorfor hun vil det. Skammer hun seg over seg selv, er det meg som det er noe galt med? Gjør det det lettere for henne å tenke at hun er sammen med noen andre? Tankekjøret ødelegger mye av lysten for meg. Har lyst til å spør henne, men er redd for svaret. Noen andre som har sex i mørket som kan komme med noen synspunkt om hvorfor dere gjør det? Anonymkode: 45893...2da For meg handlet det om ny oppstått dårlig selvtillit. La på meg en god del kilo og følte meg ekkel naken selvom samboer likte meg uansett. men jeg taklet ikke å bli sett naken med lyset på for jeg følte meg stygg og kvapsete. Nå etter at han fant det ut og man har snakket om det så har jeg våget å ha lyset på igjen og føler meg mer komfortabel enn på lenge. Anonymkode: 04b95...3e7 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #15 Skrevet 25. februar 2022 Vi har lyset av innimellom. Det bruker vi som effekt til å skape en stemning/rene hypnosen til å la hennes fantasier få blomstre. Når hun da er i platåfasen skal bare et ord, en kort setning til, for å utløse en serie av orgasmer hos henne. Hva disse katalysatorene av noen ord er, er vår hemmelighet. Jeg har sådd dem i hodet hennes over år. Hun elsker effekten ordene har, og mørket forsterker hele mentale prosessen. Så mørket som effekt, den er bra. Vi har selvsagt sex i lyset, da ofte fordi hun har noe å vise frem. En flott kropp og noen store flotte bryster. Hun liker min sterke, godt trente kropp, og våre blikk og kjærlige samtaler flyter lett. Men av og til kaller mørket. Vi ser frem til å la henne slippe løs sitt indre. Jeg elsker når hun gjør det. Sex forløser og bringer sammen. Oss, bare oss. . Anonymkode: 7d857...df4 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå