AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #1 Skrevet 24. februar 2022 Hei, Hvordan skal man takle ekser som begynner å date andre? Jeg var sammen med en i 10 år, og han har fått seg ny kjæreste som har 2 barn. Sammen har de plutselig blitt en familie, er så rart å tenke på. Men, jeg er over det nå, begynner å bli 4 år siden. (Jeg klarte dessverre ikke å være sammen med han da jeg fant ut at han hadde spillegjeld) Men, kanskje det var den muligheten jeg hadde, og han var jo så snill. Var også sammen med en veldig fin fyr en 2 års tid, men det tok også slutt da han var en del yngre, og aldri i livet ville verken gifte seg eller starte familie. Nå er han opptatt av å krysse grønland/island, og vil mest mulig ut og drikke øl med vennene sine i 20 åra. Jeg har fått snapper og instameldinger av han hver dag i nesten et år, men nå merker jeg en endring. Og det vil jo selvsagt si at han har funne noen andre. Men, det var jeg som gjorde det slutt, så det må jo bare bli sånn. Jeg bare merker at alle klarer å gå videre, og jeg blir sittende alene, aldri noe nytt som skjer. Er så redd for at jeg nå ender opp alene, men må tenke på at jeg har en god jobb og kollegaer, mange gode venner og en god familie. Da må man vel klare seg.. Men, det var vel disse to som var min sjanse til å ikke bli alene. To jeg tenker at jeg elsket. Anonymkode: 21318...33d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #2 Skrevet 24. februar 2022 Det er flere fisker i havet. Du klarer å finne en mann som vil slå seg til ro og er ca normal. Anonymkode: 970de...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå