Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal levere eksamen i dag. Ligger langt bak, og det er så uferdig som det går an. Er det bedre å ikke levere? Levere med beskjed til lærer (føler meg flau av å levere så dårlig oppgave) ? Eller bare levere å håpe å stå? 

Anonymkode: 5f074...a5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting. F er ikke en ståkarakter. E derimot er ståkarakter og vil si minimumkompetanse. 

Skrevet
solen2345 skrev (1 minutt siden):

Ingenting. F er ikke en ståkarakter. E derimot er ståkarakter og vil si minimumkompetanse. 

Takk. Mente E😥

Det har skjedd så mye i livet mitt, som har gjort til at jeg ikke har fått jobbet så mye med dette. Tenkte jeg skulle snakke med foreleseren, men da er jeg redd han er mer obs, leser oppgaven på en annen måte og kanskje stryker den. I motsetning til om jeg ikke sier noe, tenker hun kanskje at det er ok nok til å stå? 

Skrevet

Kommer an på faget. I noen fag må du ha 60% rett for å stå

Anonymkode: ea8e5...e43

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk. Mente E😥

Det har skjedd så mye i livet mitt, som har gjort til at jeg ikke har fått jobbet så mye med dette. Tenkte jeg skulle snakke med foreleseren, men da er jeg redd han er mer obs, leser oppgaven på en annen måte og kanskje stryker den. I motsetning til om jeg ikke sier noe, tenker hun kanskje at det er ok nok til å stå? 

Ikke driv å bortforklar, ta lærdom. De fleste av oss stryker en eller annen gang og det overlever vi. Gjør dte bedre neste gang :) 

Anonymkode: 175d6...a61

• Liker 1
Skrevet

Lever. Du har ingen ting å tape. Ikke send med en beskjed. 
Hilsen sensor

Anonymkode: f9dfd...21d

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Lever. Du har ingen ting å tape. Ikke send med en beskjed. 
Hilsen sensor

Anonymkode: f9dfd...21d

Enig. Det er alltid bedre å levere enn å ikke levere. 

Anonymkode: e679b...182

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...