AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #1 Skrevet 24. februar 2022 Jeg skal levere eksamen i dag. Ligger langt bak, og det er så uferdig som det går an. Er det bedre å ikke levere? Levere med beskjed til lærer (føler meg flau av å levere så dårlig oppgave) ? Eller bare levere å håpe å stå? Anonymkode: 5f074...a5e
solen2345 Skrevet 24. februar 2022 #2 Skrevet 24. februar 2022 Ingenting. F er ikke en ståkarakter. E derimot er ståkarakter og vil si minimumkompetanse.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #3 Skrevet 24. februar 2022 solen2345 skrev (1 minutt siden): Ingenting. F er ikke en ståkarakter. E derimot er ståkarakter og vil si minimumkompetanse. Takk. Mente E😥 Det har skjedd så mye i livet mitt, som har gjort til at jeg ikke har fått jobbet så mye med dette. Tenkte jeg skulle snakke med foreleseren, men da er jeg redd han er mer obs, leser oppgaven på en annen måte og kanskje stryker den. I motsetning til om jeg ikke sier noe, tenker hun kanskje at det er ok nok til å stå? Anonymkode: 5f074...a5e
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #4 Skrevet 24. februar 2022 Kommer an på faget. I noen fag må du ha 60% rett for å stå Anonymkode: ea8e5...e43
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #5 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk. Mente E😥 Det har skjedd så mye i livet mitt, som har gjort til at jeg ikke har fått jobbet så mye med dette. Tenkte jeg skulle snakke med foreleseren, men da er jeg redd han er mer obs, leser oppgaven på en annen måte og kanskje stryker den. I motsetning til om jeg ikke sier noe, tenker hun kanskje at det er ok nok til å stå? Anonymkode: 5f074...a5e Ikke driv å bortforklar, ta lærdom. De fleste av oss stryker en eller annen gang og det overlever vi. Gjør dte bedre neste gang Anonymkode: 175d6...a61 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #6 Skrevet 24. februar 2022 Lever. Du har ingen ting å tape. Ikke send med en beskjed. Hilsen sensor Anonymkode: f9dfd...21d 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #7 Skrevet 24. februar 2022 30 minutter siden, AnonymBruker said: Lever. Du har ingen ting å tape. Ikke send med en beskjed. Hilsen sensor Anonymkode: f9dfd...21d Enig. Det er alltid bedre å levere enn å ikke levere. Anonymkode: e679b...182 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå