AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #1 Skrevet 24. februar 2022 Hei. Blir så lei meg, ofte når jeg sier noe (nyhetsbildet f.eks), må min far alltid rette på meg mens han ler av meg fordi det jeg sier angivelig er feil. Ikke alltid at det er riv ruskende galt, men ikke 100% korrekt. Har reflektert over dette i det siste og dette skjer egentlig ganske ofte. Min far har god tid, ikke jobb og generelt greit med tid til å sette seg inn i ting, så han kan mye. Jeg prøver å følge med, men jeg har fulle dager og ikke energi til å følge alt ned i hver minste detalj når jeg endelig kan slappe litt av. Ikke lett å si hvorfor akkurat han er sånn, men sånn generelt; Hvorfor gjør folk slik? Er det dette som er hersketeknikk? Anonymkode: 4e6ff...2a4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #2 Skrevet 24. februar 2022 Hvis faren din ikke jobber er det kanskje hans måte å føle seg «viktig» på? Jeg føler ofte at den type oppførsel er vanligere hos mennesker som har lyst til å være mer betydningsfulle enn de egentlig er. Ikke ment som hersketeknikk, bare mindreverdighetskomplekser som kommer fram på usjarmerende måter. Anonymkode: 61070...d06 2
Gjest ti10 Skrevet 24. februar 2022 #3 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvis faren din ikke jobber er det kanskje hans måte å føle seg «viktig» på? Jeg føler ofte at den type oppførsel er vanligere hos mennesker som har lyst til å være mer betydningsfulle enn de egentlig er. Ikke ment som hersketeknikk, bare mindreverdighetskomplekser som kommer fram på usjarmerende måter. Anonymkode: 61070...d06 Enig, de fleste som prøver å "sette andre på plass" på en usympatisk måte, gjør det fordi de har komplekser av et eller annet slag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå