Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Sitter litt langt inne å skrive dette. Men vil gjerne høres andre meninger og evt erfaringer. 

Er for første gang i ett forhold med en kar. Men jeg har begynt i senere tid å reagere på at han snakker mye om sin eks. Mest negativt. De har en unge sammen på 3 år, og gjorde det slutt rett etter den kom. 

Det virker som de har ett høyt konflikt nivå, altså gjør ting/sier ting som de vet vill irritere den andre. Så og si hver gang jeg er med typen så blir hun nevnt i ett eller annet tema uten at samtalene har noe med henne å gjøre. Har hendt ett par ganger nå i senere tid at etter han har nevnt henne, så tar han gjerne tak i meg og drar meg bort til armkorken. Noe som jeg synes er blitt litt rart..🙈 Han har også fortalte meg med ett smil og latter at jeg har fått kallenavnet "tinderknull" av henne,  jeg har aldri møtt henne btw..🙈

Og nei, jeg er ikke sjalu på noen måte. Men min magefølelse sier at han ikke er ferdig med henne, selv om han benekter det. Jeg vil derfor høre andres meninger og evt erfaringer. Takk på forhånd😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke normalt å snakke om eksen når det ikke er i en naturlig setting. Var det han eller henne som gjorde det slutt? Har du spurt han om han er ferdig med henne?

• Liker 3
Skrevet

Mest sannsynlig er han ikke over henne enda. Har selv holdt på med minst 2 personer som alltid pratet om eksene sine, viste seg senere at de ikke var over de. Når man virkelig er ferdig med noen så prater man aldri om de. Sett det selv i situasjonen: du prater vel ikke om eksen din jevnlig til andre folk? Nettopp fordi du er over han. 

• Liker 2
Skrevet
Luckie skrev (1 time siden):

Ikke normalt å snakke om eksen når det ikke er i en naturlig setting. Var det han eller henne som gjorde det slutt? Har du spurt han om han er ferdig med henne?

Ifølge han så var det han som gjorde det slutt pga hun hadde vært utro.

Ja, spurte han om har virkelig var ferdig med henne en gang han snakket om henne når vi hadde "kvalitetstid". Han sa bare ja, men synes fjeset og kroppsspråket sa noe annet..🙈

Skrevet
Anonym01. skrev (36 minutter siden):

Ifølge han så var det han som gjorde det slutt pga hun hadde vært utro.

Ja, spurte han om har virkelig var ferdig med henne en gang han snakket om henne når vi hadde "kvalitetstid". Han sa bare ja, men synes fjeset og kroppsspråket sa noe annet..🙈

Virker ikke som han er over henne. Ville nok vurdert dette forholdet her. 

Skrevet

Eksen traumatiserte meg. Jeg kan tidvis ha behov for å snakke om alle de tingene han gjorde mot meg. Men jeg er likevel 100% over han. Men alt han gjorde mot meg psykisk henger igjen dessverre og tar tid å bearbeide.

Anonymkode: 96c86...78e

Skrevet

Min eks jeg har en 2åring med har visst funnet dame, rett etter bruddet.. Vet han har snakket masse dritt om meg og løyet om meg til henne, så jeg ser bare på henne som en naiv rebound. 
Mens han er med henne kommer han med blomster og sjokolade til meg på valentines, sier han vil ha en framtid med meg osv.. Han sa han ikke møter henne mer, men var visst løgn til meg og. Er bare et halvt år siden brudd og vi var mye fram og tilbake.. Jeg droppet han helt da jeg fant ut om henne. Hun tror vel de er seriøse og at jeg er gal eller alt stygt han har sagt om meg, mens han egentlig håper på en framtid med meg. Vi har nesten 5 år bak oss! Tror virkelig ikke han er over meg, og at han er en typisk mann som har funnet en rebound for så å angre.. 

Så spørs det jo hvor lang tid etter bruddet dette er snakk om? Dama han styrer med burde ikke gått inn i noe så fort etter brudd med barn i bildet… mange menn ønsker familien sin tilbake når de innser hva de har gjort, uansett hvor stygt de snakker om sine ekser. (Har aldri snakket om ekser jeg er over selv) 

Utifra hva du skriver tror jeg ikke han er helt over henne, men det vet jo ingen andre enn han. 

Anonymkode: 654c7...b5e

Skrevet
Anonym01. skrev (På 24.2.2022 den 10.47):

Hei. Sitter litt langt inne å skrive dette. Men vil gjerne høres andre meninger og evt erfaringer. 

Er for første gang i ett forhold med en kar. Men jeg har begynt i senere tid å reagere på at han snakker mye om sin eks. Mest negativt. De har en unge sammen på 3 år, og gjorde det slutt rett etter den kom. 

Det virker som de har ett høyt konflikt nivå, altså gjør ting/sier ting som de vet vill irritere den andre. Så og si hver gang jeg er med typen så blir hun nevnt i ett eller annet tema uten at samtalene har noe med henne å gjøre. Har hendt ett par ganger nå i senere tid at etter han har nevnt henne, så tar han gjerne tak i meg og drar meg bort til armkorken. Noe som jeg synes er blitt litt rart..🙈 Han har også fortalte meg med ett smil og latter at jeg har fått kallenavnet "tinderknull" av henne,  jeg har aldri møtt henne btw..🙈

Og nei, jeg er ikke sjalu på noen måte. Men min magefølelse sier at han ikke er ferdig med henne, selv om han benekter det. Jeg vil derfor høre andres meninger og evt erfaringer. Takk på forhånd😊

De har et felles barn så derfor blir det jo mer fokus på x-en fra hans side. Ikke lett å bli kvitt henne pga barnet dem har sammen

Anonymkode: 427dc...c94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...