AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #1 Skrevet 24. februar 2022 Inspirert av andre tråder her, og er klar til å ta grep. Hva kan jeg gjøre for å gjøre sexen vår bedre? Kommunikasjon blir alltid nevnt, men jeg ønsker noe mer konkret enn bare ordet «kommunikasjon». Min utfordring er at jeg opplever at samleiet ofte er kort (han kommer fort), han har sluttet å gjøre annet enn å kysse meg og penetrere, og jeg kommer sjelden (må skynde meg noe voldsomt om jeg skal rekke det, og jeg blir ofte stressa av det). Det jeg gjør er å runke og suge, men må innrømme at det har blitt sjeldnere da det fører til at han kommer enda fortere, og at det nesten alltid fører til at jeg ikke rekker å komme selv. What to do??? Anonymkode: 0a1f5...988
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #2 Skrevet 24. februar 2022 Det er mye du kan gjøre, både gjennom dagen og når dere har sex. Det meste handler om selvrespekt, selvtillit og det å påføre mannen sterk lyst på sex med deg mens du samtidig holder han unna, til du selv bestemmer at han er klar for deg. Sikkert litt ubehagelig for en mann, men sexen blir i høyeste grad behagelig for deg. Anonymkode: a0647...e96 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #3 Skrevet 24. februar 2022 Du sier du runker og suger, men det sier jo ingenting om det er bra eller dårlig. Generelt sett om man ikke er så seksuelt tiltrukket av partner så gidder man heller ikke å investere like mye i sexen fordi det øker ikke gleden noe som helst. Og det er egentlig helt normalt da de færreste er blant de høyst seksuelt attraktive menneskene. Sånn er det bare Anonymkode: ce9ad...bf0
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #4 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er mye du kan gjøre, både gjennom dagen og når dere har sex. Det meste handler om selvrespekt, selvtillit og det å påføre mannen sterk lyst på sex med deg mens du samtidig holder han unna, til du selv bestemmer at han er klar for deg. Sikkert litt ubehagelig for en mann, men sexen blir i høyeste grad behagelig for deg. Anonymkode: a0647...e96 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du sier du runker og suger, men det sier jo ingenting om det er bra eller dårlig. Generelt sett om man ikke er så seksuelt tiltrukket av partner så gidder man heller ikke å investere like mye i sexen fordi det øker ikke gleden noe som helst. Og det er egentlig helt normalt da de færreste er blant de høyst seksuelt attraktive menneskene. Sånn er det bare Anonymkode: ce9ad...bf0 Teaser endel ila dagen så tror ikke det er mangel på lyst det går på. Han er veldig klar når vi legger oss under dyna på kvelden. Mulig det blir for mye ila dagen?🤔 Eller, tror egentlig ikke det, for vi har holdt på slik hele tiden. Selv trenger jeg litt mer tid på å komme tilbake til kåtheten jeg hadde for x antall timer siden, så mulig det å holde igjen vil fungere🤞 ts Anonymkode: 0a1f5...988
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #5 Skrevet 24. februar 2022 Du gjør for mye og han gjør for lite. Han burde heller onanere deg, så du er mer klar og la være å suge og runke han på forhånd. Anonymkode: a1159...d2d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #6 Skrevet 24. februar 2022 Eventuelt at han slikker deg til du kommer før dere begynner penetrering Anonymkode: a1159...d2d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #7 Skrevet 24. februar 2022 Jeg synes han høres litt lat ut? Er han interessert i det samme som deg, altså bedre sex for dere begge? eller er han nøyd så lenge han kommer liksom? Anonymkode: 08d9d...b9e 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå