Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens hjertesukk: 

Når du kommer på jobb og føler behov for å snakke om det som foregår i verden....og damer på 50+ er mest opptatte av om Linni finner seg kjærest...

Anonymkode: 4fc3d...854

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen liker å holde det lett og ledig på jobb, det syns jeg egentlig er greit. Det er ikke alltid politikk og verdensproblemer egner seg som kaffeprat på jobb.

Anonymkode: f4ce9...22b

• Liker 2
Skrevet

Dagens hjertesukk: 

Når du kommer på jobb og ønsker å ta deg en kaffepause for å hvile hodet litt, og damer på 50+ på død og liv skal diskutere krig og politikk og sånt.. 

Finn deg noen å prate med som vil prate om det samme som deg. Jeg liker å prate om hva som skjer i verden, men ikke som lett underholdning fra en tung og slitsom jobb. 

Anonymkode: bc025...94b

• Liker 1
Skrevet

Alle orker ikke å være «på» hele tiden.

Det er så mye som skjer hele tiden og så mye å ta innover seg - alt fra krig, pandemi, klimakrise og gud vet hva. Husk at alle disse tingene kommer oppå alt man har ellers i livet av personlige utfordringer. At alle ikke har ork til å diskutere storpolitikk på jobb, synes jeg vi kan prøve og heller ha forståelse for enn å se ned på.

Anonymkode: cc255...ed9

• Liker 1
Skrevet

Jeg orker verken Ukraina, sladder om sjefen, om ungen kastet opp i natt, eller Linni, når jeg først tar en kaffepause fra en krevende jobb. 

Anonymkode: 97fc5...fb3

Skrevet

Dagens diskusjon på jobben gikk i eventyret om høna som skulle bake brød, og om hvorvidt det er mulig å bake brød uten armer. 

Politikk orker jeg ikke snakke om. Jeg brekker meg av folk som skal brife med hvor oppdaterte og beleste de er og hvor mye de vet om hvordan verden burde styres. Selv jobber de gjerne i lavtlønnsyrker eller i det offentlige, og henter all sin informasjon fra VG og Dagbladet.

Skrevet
Knirke skrev (7 minutter siden):

Dagens diskusjon på jobben gikk i eventyret om høna som skulle bake brød, og om hvorvidt det er mulig å bake brød uten armer. 

Aha, det var høna som oppfant eltefritt brød 🤔😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dagens hjertesukk: damer på 50+ får mye drit...

Anonymkode: 3c7da...629

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...