Gå til innhold

Frisk blødning 3 uker etter abort, bekymret for rester!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok abort 7. Februar og blødde middels 5 dager, før det avtok og ble brunt blod/spotting.. deretter bare brun utflod, før det gikk på med brunt blod igjen. Nå 2uker og 4 dager etter aborten har jeg fått litt frisk blødning med bittelitt slim/liten klump med koagle. Jeg kan føle at det er noe i livmorhalsen liksom, men mensen kan vel ikke ha kommet så fort? Jeg var i uke 10, har ultralye hos privatklinikk imorgen, for å sjekke da jeg er litt bekymret for rester. Alt av graviditet har kommet ut, selv livmorslimhinna har kommet ut.. så skjønner ikke hvorfor jeg blør. Redd det er en haug med koagler som stenger for der inne! ://

De på sykehuset fortalte meg at det kunnr avta litt, og så ta seg opp igjen. Noen andre som har opplevt dette? Merker svake murringer, veeeldig svake.

Anonymkode: ac8e8...cc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mensen er vel ikke helt utenkelig når graviditeten/ morkaken er borte og du ikke ammer? 

Anonymkode: 3ff65...f4c

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mensen er vel ikke helt utenkelig når graviditeten/ morkaken er borte og du ikke ammer? 

Anonymkode: 3ff65...f4c

Hcg nivået var på 200 forrige torsdag, kan eggløsning og mensen ha kommet på en uke?.. Jeg blør ikke noe igjen idag, så mulig det bare var en liten rest. Får se imorgen på ultralyd.

Anonymkode: ac8e8...cc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...