AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #1 Skrevet 24. februar 2022 hvilke mål trenger man for å få en dress som passer til mann. Anonymkode: b4cdb...368
spinner Skrevet 24. februar 2022 #2 Skrevet 24. februar 2022 Skulderbredde, armlengde, livvidde og benlengde. Men ta han med deg så han får prøvd dressen og gå et sted hvor du får dressen tilpasset. Det er svært få som kan gå inn i en ferdigsydd dress uten justeringer.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #3 Skrevet 24. februar 2022 spinner skrev (4 minutter siden): Skulderbredde, armlengde, livvidde og benlengde. Men ta han med deg så han får prøvd dressen og gå et sted hvor du får dressen tilpasset. Det er svært få som kan gå inn i en ferdigsydd dress uten justeringer. Ser det er en del dresser som selges via internett, uten om jeg vet det er i Norge engang... Derfor jeg lurte på det. Anonymkode: b4cdb...368
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #4 Skrevet 10. april 2022 Jeg føler meg presset. Skulle ønske internett kunne fortelle mer om størrelser. Jeg trenger 58C størrelse. Anonymkode: b4cdb...368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå