Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva legger du i å få bråk på jobb? 

Tok å mannet meg opp og ga beskjed til en kollega at når vedkomne tok ting til sjefen min så fikk jeg bråk. 

Anonymkode: d35b8...644

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du da gjort noe som vedkommende fortalte sjefen, og som du forventer sjefen tar opp med deg? 

Skrevet

Å få bråk på jobben betyr for meg å bli kalt inn på teppet til sjefen og i verste fall ligge an til oppsigelse.

Anonymkode: d8f7d...4de

Skrevet

Aner ikke, har aldri hatt bråk på jobben. 

Anonymkode: 385a7...6ad

• Liker 1
Skrevet
smilo skrev (På 24.2.2022 den 21.06):

Har du da gjort noe som vedkommende fortalte sjefen, og som du forventer sjefen tar opp med deg? 

Vi har tolket hverandre feil bare. Så det blei misforståelser.
Jeg har vell drete meg ut og dette har jeg sagt til vedkomne og har beklaget dette. Har gitt beskjed til vedkomne og har beklaget. 

ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.2.2022 den 23.55):

Aner ikke, har aldri hatt bråk på jobben. 

Anonymkode: 385a7...6ad

Flaks for deg :) 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.2.2022 den 21.11):

Å få bråk på jobben betyr for meg å bli kalt inn på teppet til sjefen og i verste fall ligge an til oppsigelse.

Anonymkode: d8f7d...4de

Som sagt så har jeg vært sint på en kollega som har lagt bråk for meg uten å snakke med meg.

Har bedt vedkomne om beklagelse for at jeg har vært sint og gitt en forklaring på hvorfor. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som sagt så har jeg vært sint på en kollega som har lagt bråk for meg uten å snakke med meg.

Har bedt vedkomne om beklagelse for at jeg har vært sint og gitt en forklaring på hvorfor. 

ts

På min jobb prater vi rett ut med hverandre uten å blande inn noe sjef. Vi klager på hverandre, til hverandre mange ganger før vi kobler inn noen sjef. Det er siste mulighet for å få en endring. For som regel så pleier vi å ta til oss kommentarer fra hverandre på en ok måte. Alle klarer å innrømme når de har gjort noe feil, alle er rause med hverandre og dermed går alt lettere. Anbefaler det. 

Anonymkode: 9d6e0...e32

Skrevet

Opplevd fler ganger bråk på jobb, jobber i et "kvinneyrke" og som mann skal du ikke trå mye feil før det blir bråk og de tar det aldri opp med deg, alt går direkte til sjefen skal vite og da må det registreres og føres opp, ha samtaler og styr.

Siste gangen nå var det en kommentar som var ment som spæk, alle ville tatt det som spøk om en kammerat eller noen andre på fritiden sa det og selv på jobb ville de fleste tatt det som en fleip, men ei jente på 20 år følte seg krenka og istede for å ta det med meg eller nermeste leder gikk hun direkte til øverste sjefen og lavde et helvete, i sommer fikk jeg bråk for å si til en kollega ( som jeg trudde jeg kunne stole på) at det er rart at med en gang xxx ble fast annsatt så ble hun sykemeldt og har hvert det siden, noe jeg vet andre på huset og har pratet om, men når jeg sa det var det tydeligvis så ille at det måtte direkte til øverste leder. Elsker jobben, hater å jobbe med damer.

Anonymkode: 826be...748

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.2.2022 den 19.25):

På min jobb prater vi rett ut med hverandre uten å blande inn noe sjef. Vi klager på hverandre, til hverandre mange ganger før vi kobler inn noen sjef. Det er siste mulighet for å få en endring. For som regel så pleier vi å ta til oss kommentarer fra hverandre på en ok måte. Alle klarer å innrømme når de har gjort noe feil, alle er rause med hverandre og dermed går alt lettere. Anbefaler det. 

Jeg syns også at det er bedre å snakke i sammen istedenfor å gå å irritere seg. Det blir mye bedre miljø også og dette sa jeg til min mannlige kollega. Dette har jeg sagt til andre også. 

Noen av mine kollegaer blir sure hvis du gir beskjed og er alt vitende 😆

Var ærlig mot han og sa beklager for at jeg har vært så sint,men alle de tingene som han hadde gått med til sjefen fikk jeg bråk av. Sa også at jeg har garantert drete meg ut med ett eller annet og det beklager jeg for. 

Grunnen til at han gikk til sjefen var at han ikke visste hvordan jeg kom til å reagere.

Jeg blir mer sint når folk ikke kommer til meg og lager styr for meg istedenfor å snakke med med. Tror at han har forstått det nå 🙈

Nå er vedkomne så veldig pratsom med meg 🙈

Skrevet

Den eneste gangen jeg blander inn sjefen når jeg føler at kollegaer ikke lytter,men jeg prøver alltid å snakke med vedkomne først. 

ts

Skrevet

Jeg er helt enig og det blir mye bedre miljø også av å snakke med hverandre 👏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...