Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha barnevakt for første gang, og det er to jenter i 8. klasse som skal sitte. Hva burde jeg betale dem? De skal sitte fra ca halv 9 til ca 1-2, men jeg kommer til å be dem om å komme ca halv 8.

Ungene er lagt når vi går, og sover forhåpentligvis hele tiden :)

Jeg prøvde å spør hva de skulle ha, men det ville de absolutt ikke si :forvirret::)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her jeg bor er det vanlig med 30 kroner pr time for et barn. 50 kroner for to.

Skrevet
Vi skal ha barnevakt for første gang, og det er to jenter i 8. klasse som skal sitte. Hva burde jeg betale dem? De skal sitte fra ca halv 9 til ca 1-2, men jeg kommer til å be dem om å komme ca halv 8.

Ungene er lagt når vi går, og sover forhåpentligvis hele tiden :)

Jeg prøvde å spør hva de skulle ha, men det ville de absolutt ikke si :forvirret:  :)

hva synes du ungene dine er verd da? hva ville du selv tatt? Du overlater noen et ansvar, så betalingen synes jeg du selv skal sette.

Skrevet

Hva jeg syntes ungene mine er verdt..? Rart svar, selvsagt er de verdt all verden! Men jeg blakker meg da ikke totalt ut på barnevakt selv om jeg syntes det :roll:

150 hver syntes jeg hørtes greit ut, noen som syntes det er kjipt?

Kan nevne at vi sponser pizza, brus og digg i tillegg ;)

Skrevet
Hva jeg syntes ungene mine er verdt..? Rart svar, selvsagt er de verdt all verden! Men jeg blakker meg da ikke totalt ut på barnevakt selv om jeg syntes det :roll:

150 hver syntes jeg hørtes greit ut, noen som syntes det er kjipt?

Kan nevne at vi sponser pizza, brus og digg i tillegg ;)

Synes det høres helt fint ut.

Skrevet
hva synes du ungene dine er verd da? hva ville du selv tatt? Du overlater noen et ansvar, så betalingen synes jeg du selv skal sette.

Merkelig svar.... Pris på barn har vi ikke her i norge, og hun bad om et råd, et råd om hva som er normalt å betale for barnevakt. Kan ikke se at hun spurte om prisen på et barn... (du får svar som fortjent, kjære gjest..)

Skrevet

Hva om det bare er en barnepasser i samme tidsperiode? 150 da også eller.......

Skrevet

Hvis det bare er en jente som passer, ville jeg nok ha vært litt mer rundhåndet enn kr 150 for en hel kveld. Synes kanskje 200 - 250 hadde vært passe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...