Gå til innhold

Naken i heimen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det å gå rundt naken hjemme? Tenker mest på når man er alene eller eventuelt sammen med partner (eventuelt venner). Ser bort fra vanlige familiesituasjoner med mor, far og barn i forbindelse med transportetapper til og fra dusj osv. 

Dere som liker å være nakne; er det kun av praktiske-/bekvemlighetsårsaker, eller er det pirrende i en eller annen form? Ønske om å bli sett?

For ganske mange år siden bodde jeg i blokk, og på sommeren når det var fint vær, hendte det at jeg lå naken på balkongen. Lå slik at det kunne virke som jeg lå litt gjemt, men likevel slik at nabodama kunne se meg dersom hun ville. Tror nok hun så litt, men smilte å latet som ingenting. Bor vel muligens en liten ekshibisjonist i meg

Anonymkode: 647c0...861

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo kun for at du har sørget for naboen skulle se, dette da

Anonymkode: 0573d...89d

• Liker 1
Skrevet

Går stadig naken fordi det er deilig, men kun sammen med samboer. Soler meg også naken hjemme, er ingen som kan se. Det er ikke like behagelig å steke bacon naken, men det går det også. 

• Liker 3
Skrevet
Kate Upton skrev (3 minutter siden):

Går stadig naken fordi det er deilig, men kun sammen med samboer. Soler meg også naken hjemme, er ingen som kan se. Det er ikke like behagelig å steke bacon naken, men det går det også. 

Det hørtes behagelig ut. Regner ikke med at dere har barn som er sammen med dere.

Det meste går om en ønsker det. Sitter du/dere å spiser naken også 😊

Skrevet
GiftM skrev (1 minutt siden):

Det hørtes behagelig ut. Regner ikke med at dere har barn som er sammen med dere.

Det meste går om en ønsker det. Sitter du/dere å spiser naken også 😊

Nå kan du lure. 

• Liker 6
Skrevet

Vi kaster klærne når vi er hjemme alene. Etter at barna er store så går vi veldig mye nakne. 

Vi har veldig mye mere sex etter at vi begynte å være nakne.

Anonymkode: 9fa24...23b

• Liker 3
Skrevet
Kate Upton skrev (5 timer siden):

Ikke stek bacon kjøpt i Sverige da, for det spruter over hele kjøkkenet, er min erfaring😋😅🤣😂

• Liker 2
Skrevet

Kona og jeg liker godt å være nakne. Det blir sjelden hjemme, for der må vi ta hensyn til barn og naboer, men 2-3 ganger i året tar kona og jeg en tur alene til ei hytte eller liknende som vi finner til leie et sted. Da er vi nakne hele døgnet dersom det er mulig. Vi kler bare på oss om det er kaldt eller om vi skal ut på steder hvor vi kan møte andre.

Før korona, tok vi også flere turer til naturisthoteller/resorts ved Middelhavet og det ser vi frem til å kunne gjøre igjen.

For oss handler nakenheten ikke om å vise seg frem, men om komfort og intimitet. Det er veldig deilig å være naken. Man blir fri, liksom. Det er også veldig deilig å bade naken og å være ute i sol og luft uten klær. For oss som par har disse "nakenturene"  styrket vårt forhold fordi det gir oss mer nærhet og intimitet enn ellers. Dette er også et "prosjekt" som vi har sammen og som ingen venner eller familie kjenner til eller er en del av. Det handler om oss to, også om vi er nakne på steder hvor det er andre naturister rundt oss.

Skrevet

Går ofte naken både hjemme og på hytta.

Både inne og ute.

Og gjerne med partnere 

M@ster

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvor vanlig er det å gå rundt naken hjemme?

Anonymkode: 647c0...861

Tja, er vel ikke veldig uvanlig.

Selv går jeg aldri naken rundt hjemme. Sover naken, men det blir noe annet.

Er sikkert et år siden samboer så meg naken 😂. Alltid en boxer og T-skjorte på.

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.2.2022 den 9.46):

Vi kaster klærne når vi er hjemme alene. Etter at barna er store så går vi veldig mye nakne. 

Vi har veldig mye mere sex etter at vi begynte å være nakne.

Anonymkode: 9fa24...23b

Vi går i joggedress hjemme og har ganske mye sex med de på i tilfelle noen skulle se inn vinduet. Naken hadde jeg aldri turt. 

Anonymkode: f8be2...69c

AnonymBruker
Skrevet

Altfor kaldt! Og føles uhygenisk, og jeg liker ikke at noen ser på meg. Så nei.

Anonymkode: a4b0b...aa7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altfor kaldt! Og føles uhygenisk, og jeg liker ikke at noen ser på meg. Så nei.

Anonymkode: a4b0b...aa7

Enig, men så bor vi tett innpå naboene og. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...