AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Jeg var på visning på en leilighet i byen jeg bor i, og for å si det sånn; jeg står snart på bar bakke om jeg ikke finner meg en leilighet. Jeg har gått på noen visninger, men får dessverre aldri noen telefon om at jeg har fått leilighet. Jeg er ei rolig jente på 25 år, men er blitt uføretrygdet og har nå begynt på en ny utdanning. Men den jeg var på visning på er en leilighet jeg må ha! Den er midt i blinken for meg, og jeg vet faktisk ikke hva jeg kan gjøre utover at jeg har vært på visning og sagt at jeg er kjempe interessert i leiligheten.... Det er ikke privat person som leier ut, men et utleie firma. Er det dumt av meg å ringe de for å "vise interesse"? Eller er det bedre å vente på svar? Jeg er redd noen andre vil få leiligheten ☹️ og det begynner også å haste veldig for meg å finne en leilighet.... Blir glad for alle råd jeg kan få! Er vanskelig å være uføretrygdet og bli sett ned på pga det 😟 Forresten så vet ikke utleie firmaet at jeg er ufør, men de vet at jeg går på skole. Det eneste positive er at jeg er kredittverdig😅 Anonymkode: 68e80...7da
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 Vet ikke hvordan det fungerer, men å ringe kan ikke skade 🙂 man må være "på", med mindre dere har sendt inn søknader som skal vurderes da. Anonymkode: 9e57b...abe 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #3 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke hvordan det fungerer, men å ringe kan ikke skade 🙂 man må være "på", med mindre dere har sendt inn søknader som skal vurderes da. Anonymkode: 9e57b...abe Det var et skjema vi måtte sende inn etter visning om vi var interesserte, og det gjorde jeg😊 Men jeg tenker dessverre tanker som at hvorfor skulle noen valgt meg over noen andre med feks jobb..? Selv om da ufør er en "sikker inntekt" sånn sett. Jeg vet ikke hva som kan gjøre at de velger meg, og om jeg ringer så er jeg redd jeg virker "masete"😅 Men er det bedre å gjøre det enn ikke? Anonymkode: 68e80...7da
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #4 Skrevet 24. februar 2022 Hvis du MÅ ha et sted å bo, hvorfor legger du ikke ut annonse selv? Ofte mye letter å få napp da. De fleste utleiere velger nok folk med jobb og sikker inntekt over student. Anonymkode: d9487...6d9 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 24. februar 2022 #5 Skrevet 24. februar 2022 Ring! Si du veldig gjerne vil leie den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå