Litjepiiia Skrevet 23. februar 2022 #1 Del Skrevet 23. februar 2022 Barnet fikk positiv test for en uke siden, frisk igjen nå. Jeg har hatt symptomer ei uke nå, tatt selvtest 3 ganger, alle negative..Fortsette å teste eller be om pcr-test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebekkaz Skrevet 23. februar 2022 #2 Del Skrevet 23. februar 2022 Har du testet i munnen også? Jeg testet i nesa å fikk negativ åså testet jeg i munnen å da var den positiv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjepiiia Skrevet 23. februar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 23. februar 2022 Rebekkaz skrev (3 minutter siden): Har du testet i munnen også? Jeg testet i nesa å fikk negativ åså testet jeg i munnen å da var den positiv Hm åh ja tok du nesa og munnen på samme test? Test i munnen i kveld, den var negativ 🤔 kanskje jeg må teste igjen i morgen tidlig før jobb da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ballongen Skrevet 23. februar 2022 #4 Del Skrevet 23. februar 2022 Jeg fikk ikke positiv test før etter 4 dager med symptomer. Testet først i munnen (heeeelt bak) og deretter i nese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebekkaz Skrevet 23. februar 2022 #5 Del Skrevet 23. februar 2022 (endret) Litjepiiia skrev (8 minutter siden): Hm åh ja tok du nesa og munnen på samme test? Test i munnen i kveld, den var negativ 🤔 kanskje jeg må teste igjen i morgen tidlig før jobb da? Det skal visst gå å ta nese å munn på samme test men jeg gjorde ikke det. Ja vil anbefale deg å test imorgen igjen. Jeg testet 2dager negativ i nesa. Åså på dag 3 tok jeg test i munnen. Da var den svakt positiv. Samtidig tok jeg test i nesa. Den var negativ. Endret 23. februar 2022 av Rebekkaz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg