AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Del Skrevet 23. februar 2022 Halloo 🙋🏼♀️ Vi har prøvd snart 1 år å bli gravid uten klaff. Så jeg tenkte nå å begynne å teste etter eggløsning. Jeg har alltid hatt regelmessige syklus på rundt 28-30 dager og har alltid hatt eggløsning smerter som vi egentlig har gått etter. Men nå som jeg tenkte å begynne å tracke og teste så merket jeg at "eggløsningssmertene" begynte på cd9 🤔 så jeg har testet i 2 dager nå men er nesten ikke antydning til strek en gang og í følge appen har jeg ikke eggløsning før på mandag (cd15). Såå. Er det vanlig med eggløsningssmerter en god stund før eggløsning? Når ca begynner dere og teste ca? CD? Har hørt at det kan være best å teste på kvelden? Er jo litt dyrt og skal evt holde på med denne testingen i lengden, så litt kjedelig hvis jeg begynner alt for tidlig med å teste 🙈 Anonymkode: e408f...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 24. februar 2022 #2 Del Skrevet 24. februar 2022 Stort sett skjønner jeg på hvilepulsen på klokka mi når el nærmer seg og begynner å teste først da. Forrige syklus hadde merket jeg endring / stigende hvilepuls på cd 13, og testet cd 13 og cd 14. cd 14 ble positiv og eggløsning kom cd 15. Så to dager før forrige syklus for min del. Rundt cd 11-12 kan være greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #3 Del Skrevet 24. februar 2022 Laura80 skrev (4 timer siden): Stort sett skjønner jeg på hvilepulsen på klokka mi når el nærmer seg og begynner å teste først da. Forrige syklus hadde merket jeg endring / stigende hvilepuls på cd 13, og testet cd 13 og cd 14. cd 14 ble positiv og eggløsning kom cd 15. Så to dager før forrige syklus for min del. Rundt cd 11-12 kan være greit. Oi, så kult! Det kan jeg jo faktisk teste ut! Takk for tips 😁 Anonymkode: e408f...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå