AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Del Skrevet 23. februar 2022 Er det flere som har lest denne? Jeg har nettopp lagt den fra meg og ble sittende helt stille i 10 minutter etterpå. For min del ble den sterk, med mange paralleller til egen ungdomstid. Og med en tenåringsdatter i tillegg, så blir det til ekstra ettertanke. Den er bygd opp på en veldig spesiell måte. Men jeg likte virkemiddelet, som ga meg følelsen av å være med på å forsøke å nøste opp noe man delvis har fortrengt. Tipper denne allerede vil ligge igjen som årets leseopplevelse i 2022 for meg. Anonymkode: 66c91...e59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 28. februar 2022 #2 Del Skrevet 28. februar 2022 Jeg synes boka var helt grei å lese. Kan også relatere den til min egen ungdomstid. Men den gjorde ikke veldig inntrykk på meg. Synes den var veldig oppskrytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 6. juni 2022 #3 Del Skrevet 6. juni 2022 Nei, men den står på lista over bøker jeg skal lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå