Gå til innhold

Noen som har prøvd Physiomer spesialspray mot bihulebetennelse?

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjøpte physiomer bihulebetennelse som inneholder spesialblanding for å bruke mot bihulebetennelse. Noen som har erfaring?

Ved å spraye den i nesen blir det fremkalt irritasjon som gjør at man må nyse og på denne måten skal man få ut all gørr. Har noen erfaring med dette ?

Anonymkode: a7ec7...646

• 2 år senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Var den vond da?

Anonymkode: ed612...2fe

Den er grusom. Du kan ikke kjøre bil to timer etter. 
Du nyser og hele snuten brenner og smerter. Snørret renner og det er helt jævlig. Prøvd en gang - aldri mer. 
bedre med saltvann og vanlig nesespray 

Anonymkode: 5435b...e73

• Liker 1

Jeg prøvde da jeg var hjemsøkt av bihulebetennelser. Det kom ut sinnsyke mengder snørr og gørr i en time. Fatter ikke hvordan alt fikk plass inne der. Hadde ikke bihulebetennelse på sju år etter den opprenskningen. Ja, det var vondt, men effektivt og verdt det. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Den er grusom. Du kan ikke kjøre bil to timer etter. 
Du nyser og hele snuten brenner og smerter. Snørret renner og det er helt jævlig. Prøvd en gang - aldri mer. 
bedre med saltvann og vanlig nesespray 

Hvorfor kan man ikke kjøre bil egentlig, pga smerten? Får man bare vondt hvis det er mye gørr inni der?

AnonymBruker
parmanoia skrev (6 timer siden):

Jeg prøvde da jeg var hjemsøkt av bihulebetennelser. Det kom ut sinnsyke mengder snørr og gørr i en time. Fatter ikke hvordan alt fikk plass inne der. Hadde ikke bihulebetennelse på sju år etter den opprenskningen. Ja, det var vondt, men effektivt og verdt det. 

Det gørret som kom, visste du at det var der? Kom det noe ut ellers også liksom? Jeg er bare tett nå, ikke noe snørrete eller noe. Og hvor vondt er det egentlig, hva kan man sammenligne det med?

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det gørret som kom, visste du at det var der? Kom det noe ut ellers også liksom? Jeg er bare tett nå, ikke noe snørrete eller noe. Og hvor vondt er det egentlig, hva kan man sammenligne det med?

Visste ikke at det var der. Tror det svei no jævlig. Men husker ikke helt. Er lenge siden. 

AnonymBruker
parmanoia skrev (21 timer siden):

Visste ikke at det var der. Tror det svei no jævlig. Men husker ikke helt. Er lenge siden. 

Brukte du den i flere dager, eller kom alt første dagen? Har bestilt meg nå, tenker å prøve hvertfall.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Brukte du den i flere dager, eller kom alt første dagen? Har bestilt meg nå, tenker å prøve hvertfall.

Bare én gang. Det var ganske fort gjort. Skjedde veldig mye på kort tid kan du si. 

AnonymBruker

Jeg har brukt den. Det svir godt, men ikke like ille som mange andre kommentarer jeg har lest om den.

Om den virker? Umulig å si, men den får i hvert fall renset godt ut og det kan jo hjelpe. Jeg brukte fortsatt noe tid på å bli frisk, så derfor er det vanskelig å vite nøyaktig hvilken effekt den hadde :) 

Det jeg brukte hyppig uansett var et nesehorn med saltvann. Hyppige skyllinger 3-4 ganger per dag. Egentlig har jeg like mye tro på dette siden du kan gjøre det hyppig i motsetning til Physiomer som er en gang per dag. Jeg brukte dog begge.

God bedring! Det går over til slutt selv om det ikke virker slik når det pågår :) 

Anonymkode: 78a1c...c10

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 13.20):

Hvorfor kan man ikke kjøre bil egentlig, pga smerten? Får man bare vondt hvis det er mye gørr inni der?

Fordi hele ansiktet er smertefullt, tårer renner, man nyser og det kjennes ut som at man har puttet verdens sterkeste snus inn i nesa. 
jeg låg i over en time etter sprayen. 
glad jeg tok den hjemme og ikke på jobb 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...