Gå til innhold

Ufint å onanere etter sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når han har kommet så er sexen vår ferdig og han legger seg for å sove. 
Før gjorde han ofte noe for å hjelpe meg med å komme også. (Nei, jeg er ikke tungpult om noen lurte…)

Er det ufint eller passivt aggressivt dersom jeg begynner å onanere etter sex for å gjøre meg ferdig? Det er ikke sånn at jeg MÅ komme hver gang, men foretrekker rundt 90% av gangene, mot 40% nå.

Når jeg kommer før ham så avslutter jeg ikke, men fortsetter til han kommer selv. 

Anonymkode: 58589...43d

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle bare mangle.  Ta ansvar for egen nytelse, og utbytte av sexlivet. Kanskje dere kan jobbe med at du får komme, før han penetrerer?

M52

Anonymkode: dc5fd...247

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ikke ufint. Bare å kose seg

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det skulle bare mangle.  Ta ansvar for egen nytelse, og utbytte av sexlivet. Kanskje dere kan jobbe med at du får komme, før han penetrerer?

M52

Ja, det er det jeg ønsker, men nå har vi kommet i en kjip tralt der det alltid er rett på penetrering.

Usikker på hvordan jeg skal gå frem uten at han skal føle at han ikke er god nok…

ts

Skrevet

Ikke ufint. Gjør det. Om han spør, bare si at du ikke ble tilfredsstilt. 

Anonymkode: 63461...171

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er det jeg ønsker, men nå har vi kommet i en kjip tralt der det alltid er rett på penetrering.

Usikker på hvordan jeg skal gå frem uten at han skal føle at han ikke er god nok…

ts

Du lar han fingre deg rett etterpå og lar ham få gi deg orgasme. Da føler han seg kanskje mer vel,

Anonymkode: 4da26...a33

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kommunikasjon og atter kommunikasjon.  Med mindre han har et veldig skjørt ego, så tror jeg menn er bedre til å skjønne at det er noe galt med fremgangsmåten, i stedet for å tenke: det er noe galt med meg.

• Liker 3
Skrevet

Kanskje prøve å sette dere ned også forteller du at du satte mer pris på sexen før da du også fikk komme. Jeg skjønner deg kjempegodt og hadde også onanert etterpå om det var sånn.

Anonymkode: 022d3...c29

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Før gjorde han ofte noe for å hjelpe meg med å komme også. (Nei, jeg er ikke tungpult om noen lurte…)

Er det ufint eller passivt aggressivt dersom jeg begynner å onanere etter sex for å gjøre meg ferdig? Det er ikke sånn at jeg MÅ komme hver gang, men foretrekker rundt 90% av gangene, mot 40% nå.

Når jeg kommer før ham så avslutter jeg ikke, men fortsetter til han kommer selv. 

For det første hvorfor har du ikke snakket med fyren om dette? 

For det andre om du så har gjort hvorfor driver du å deler seng med denne fyren? 

• Liker 1
Skrevet

Det er helt innafor.begge fortjener å komme minst en gang.....men syns han burde være så snill å gi deg en orgasme og....uansett om han er ferdig ...skal da være en felles glede å ha sex.

M@ster

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er nok litt konfliktsky og redd for å såre. Uansett hvordan jeg sier det, så vil jo kjernen være at jeg syntes at han har gitt mye mindre over tid, og at jeg er misfornøyd…

Nå vet jeg jo at han har lyst til å legge seg å sove etter at han har kommet. 
Det er enkelt å si «kommunikasjon», men en plass må jeg jo begynne. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er nok litt konfliktsky og redd for å såre. Uansett hvordan jeg sier det, så vil jo kjernen være at jeg syntes at han har gitt mye mindre over tid, og at jeg er misfornøyd…

Nå vet jeg jo at han har lyst til å legge seg å sove etter at han har kommet. 
Det er enkelt å si «kommunikasjon», men en plass må jeg jo begynne. 

ts

Er du misfornøyd over at han gir mindre og bryr seg kun om seg selv, må du si fra. Hvis han da ikke engang prøver å endre seg, må du rett og slett vurdere ditt forhold til ham. 

Anonymkode: 4da26...a33

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ikke det er ufint! Man har jo lyst å komme ved sex. 
Men dessverre er noen menn ikke interessert i sex, bare i å komme selv. Da blir det gjerne slik som du beskriver.  Hadde dette vært min mann, så hadde jeg blitt mindre og mindre interessert i å ligge med han siden det ikke gir meg tilfredsstillelse. Du bør forklare han det. 

Anonymkode: 16d99...375

• Liker 4
Skrevet

Sexen er jo åpenbart ikke over. Det er jo han som er ufin her. 

Anonymkode: 8f853...901

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg tok samboeren min på fersken i å onanere etter vi hadde sex. Dette vekket meg opp og var helt unødig gjort av henne. Jeg er flink i senga, kommer fort og gir alltid samboer orgasme. Nå har samboeren min begynt å ta en dusj etter sex og da får jeg sovnet. Ble ganske fornærmet når jeg tok henne på fersken siden jeg hadde gitt henne en skikkelig orgasme.

Skrevet
Mytomann skrev (Akkurat nå):

Jeg tok samboeren min på fersken i å onanere etter vi hadde sex. Dette vekket meg opp og var helt unødig gjort av henne. Jeg er flink i senga, kommer fort og gir alltid samboer orgasme. Nå har samboeren min begynt å ta en dusj etter sex og da får jeg sovnet. Ble ganske fornærmet når jeg tok henne på fersken siden jeg hadde gitt henne en skikkelig orgasme.

Noen ganger kan det jo være godt å få mer en én?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har over tid latt være å kreve ditt, og han lever i den tro at alt er ok. Å si at du ønsker mer, på en ikkekonfronterende måte, er ikke å søke konflikt. Som i samlivet ellers, begynn med: Jeg ønsker, jeg har lyst til, jeg savner å komme etc.  Han bør ønske å gjøre en innsats for din nytelse,  og ikke fordi du anklagde ham for å ha blitt lat, likegyldig, og lei av deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

ts

Onaner før sex heller, da føler han at han er så bra at du ikke klarer å vente. Herlig opphissende for han også 🔌

Anonymkode: c0423...ffb

Skrevet

Hjelp heller til under sexen slik at du kommer først. Problemet er da løst...

Anonymkode: c25e7...e40

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

ts

Han er jo ikke god nok..?

Tror han at du kommer? Tror han at du er tilfredsstilt når du ikke kommer? Tror han at sex er bare for ham? Det er jo forunderlig at han selv ikke innser at han ikke er bra nok?

Hvis han tror at du kommer, så må du forklare at det ikke er tilfelle. 
Ta en samtale, på et tidspunkt der dere ikke er på vei mot sex. "Nå har vi visst kommet inn i en rutine der jeg sjelden har utbytte av sex, fordi den er ferdig før jeg får orgasme. Hva kan vi gjøre for å endre på dette? " Det er kommunikasjon, ikke å søke konflikt. Voksne mennesker prater sammen. 

Mytomann skrev (1 time siden):

Hun var tydeligvis ikke tilfredsstilt da? Jeg trenger noen ganger to orgasmer for å bli tilfreds, andre ganger bare en. 
Nå onanerer hun ferdig i dusjen.

Anonymkode: 583ba...b45

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...