Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere, sikkert mange som både har blitt smigret og lukket døren.

hvis dere har hatt et utrolig flott samhold, ikke så lenge ca 8mnd, intens under korona med reise utenlands, feiret med venner, blitt kjent med familie (barna og søsken til dama). Foreløpig ikke min side da bruddet mitt er ca 1 år og vi ønsket å gå forsiktig frem for å få dette til å vare. Venner vet om vedkommende, men ikke møtt. Vi har vært åpne og ærlige, spist masse god mat, gått turer, trent her og der, kjørt på ski, gått på ski, vært på restauranter og konserter.

på det personlige planet har vi respektert hverandre, ganske likestilte på hjemmefronten og økonomisk, vi betaler litt her og litt der - teller ikke på 500 lappen (vi har det godt) - vi er begge godt mot slutten av 50 åra. Har meget god og mye aktivitet uten klær på. Som det berømte lyset fra blå himmel så var det slutt. End of game, no more feelings for you my love.

Jeg mener det er verdt å ta opp kampen for å få henne tilbake, ikke gnage seg innpå. Kjørte blomstertrikset og et pent kort hvor jeg fortalte hvor mye jeg elsket henne (hun elsket meg for 4 uker siden, så helt borte kan ikke de følelsene være). Etter vårt syn (for litt siden så) var vi perfekte - det skal sies at jeg har vært litt slapp og ikke helt på ballen, har vært god, men ser at ting kunne vært gjort bedre, men slikt da 😢. Hun er 110% sikkert ikke utro, det hadde hun ikke hatt tid til eller orket 😉

finnes det noen gode råd, troppe opp på døren og fortelle at vi fortjener en sjans til med blomster og champagne, skrive et dikt til henne, møte henne på jobben og ta henne med ut for å spise.?

eller bare la henne svømme og finne en ny fisk? Havet er som kjent fullt av fisk, men denne var spesielt god og passet perfekt. Jeg tenker at vi begge passer sammen, ikke bare noe ego skit fra meg - vi er begge flott, så partner får vi, men…. ❤️❤️❤️❤️

Tar gjerne i mot råd 😘

Anonymkode: 8ddb2...edb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å komme med blomster og slikt gir nok bare avsmak siden hun ikke føler noe lenger. Glem hun.  Møt andre.

Den eneste måten du kan vinne hun tilbake på er at hun tar initiativ. Enten fordi hun innser hvor bra det var, eller at hun ser at andre damer er interessert i deg. 

Anonymkode: c7c46...aff

• Liker 3
Skrevet

Har hun fortalt deg hvorfor hun avsluttet?

Anonymkode: 40312...1b7

• Liker 4
Skrevet

Du høres ut som meg for noen dager siden, bortsett fra grandiose ideer om hvordan jeg skal få han tilbake. Jeg tenker jeg finner noen som er mye bedre, og som faktisk ønsker det samme som meg. Du skriver selv at det er masse fisk i havet, du har nok bedre sjans på en ny god fisk... Hvorfor vil du ha noen som ikke ønsker et forhold med deg? Gjør som meg, gå videre. Om det er meningen at det skal bli dere to så tar hun kontakt. 

Anonymkode: 86e44...8c6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

(hun elsket meg for 4 uker siden, så helt borte kan ikke de følelsene være).

Hun kan fint ha mista følelsene på 4 uker, særlig siden hun bare kjente deg et drøyt halvår før det. 

Anonymkode: fa367...405

• Liker 1
Skrevet

For et rotete innlegg.

Anonymkode: 67a54...3bf

• Liker 3
Skrevet

Rotete eller ei, jeg synes han har et poeng.

Mulig hun må vekkes for se hva hun evt går glipp av.

Blomster med et lite kort hvor du forteller henne hvor glad du er i henne og hvor du vil dere skal om noen år hvis dere gir det våren og evt gjør opp,status. Høres jo ut som dere har hatt det fint da og at dere har vært gode for hverandre

Lykke til, håper hun gir deg en ny mulighet.

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er viktig info for relevante svar

Anonymkode: bb72c...b16

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ts hadde vært "slapp" så hun tenkte kansje at han vise sitt sanne jeg med slappheten, hva enn det betyr :)

Anonymkode: 9ab66...788

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Om det er meningen at det skal bli dere to så tar hun kontakt

Ehh

Men om ts går videre så er det vel ikke meningen? 

Anonymkode: 9ab66...788

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS skriver " End of game, no more feelings for you my love."

Hadde bare blitt sliten om jeg hadde vært dama som TS beskriver, er jeg ferdig, så er jeg ferdig!

Blomster eller oppmøte hadde bare blitt kleint. 

TS, la henne være i fred og finn deg en ny fisk. 

Skrevet (endret)

Vanskelig å gi råd uten å egentlig vite noe om selve forholdet. Det eneste du forteller av følelser her er at dere respekterte hverandre, og hvem gjør vel ikke det. Resten er ganske overfladisk. Gikk på konsert og restaurant, møtte venner, delte regningen blablabla. Det er ikke så mye om det indre her, nesten ingenting. Det høres ut som du beskriver en sommerflørt.

Dere hadde det nok morsomt sammen og passet perfekt og begge kan ha drømt at dette faktisk var noe. Men så stakk det ikke spesielt dypt likevel. Du var litt slapp, hva nå enn det betyr, og så raknet alt fordi dere egentlig ikke hadde et fundament? Etter 7-8 mnd er jo typisk også da følelser av forelskelse/betatthet kan dabbe litt av og man liksom skal over i noe annet. Mye som da viser seg å ikke ha vært noe annet enn sex og moro likevel, alt av "feil og mangler" som man overså i starten er tydelige nå og ikke til å leve med.

Uansett - jeg synes kanskje det er litt vel påtrengende å fysisk troppe opp på døren eller jobben. Men du kan sende en melding, mail eller brev og si det du ønsker å si, men så må du holde deg unna.

Det er ikke champagne og blomster som får henne tilbake, du må jo skrive hva du føler, og forstå hva hun føler. Si unnskyld for at du var slapp, der er du jo inne på noe som kanskje er litt forståelse for hva som skjer mellom dere på et annet plan enn det overfladiske.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun mener vi er litt forskjellige, mulig vi er litt forskjellige - jeg føler vi har så mye til felles og at forskjellene kan det jobbes med. Det er ikke dramatiske forskjeller (synes jeg da 😫😂☺️)

Skrevet
Cuntzilla skrev (38 minutter siden):

Vanskelig å gi råd uten å egentlig vite noe om selve forholdet. Det eneste du forteller av følelser her er at dere respekterte hverandre, og hvem gjør vel ikke det. Resten er ganske overfladisk. Gikk på konsert og restaurant, møtte venner, delte regningen blablabla. Det er ikke så mye om det indre her, nesten ingenting. Det høres ut som du beskriver en sommerflørt.

Dere hadde det nok morsomt sammen og passet perfekt og begge kan ha drømt at dette faktisk var noe. Men så stakk det ikke spesielt dypt likevel. Du var litt slapp, hva nå enn det betyr, og så raknet alt fordi dere egentlig ikke hadde et fundament? Etter 7-8 mnd er jo typisk også da følelser av forelskelse/betatthet kan dabbe litt av og man liksom skal over i noe annet. Mye som da viser seg å ikke ha vært noe annet enn sex og moro likevel, alt av "feil og mangler" som man overså i starten er tydelige nå og ikke til å leve med.

Uansett - jeg synes kanskje det er litt vel påtrengende å fysisk troppe opp på døren eller jobben. Men du kan sende en melding, mail eller brev og si det du ønsker å si, men så må du holde deg unna.

Det er ikke champagne og blomster som får henne tilbake, du må jo skrive hva du føler, og forstå hva hun føler. Si unnskyld for at du var slapp, der er du jo inne på noe som kanskje er litt forståelse for hva som skjer mellom dere på et annet plan enn det overfladiske.

Slapp i den mening at en ikke så det indre i partneren godt nok til tider. Jeg skjønner at det er viktig og det er ikke noe problem å korrigere (jeg er godt over middels følsom og oppvakt som mann, men hadde også en liten «down» periode som jeg ikke var tydelig på ovenfor henne). Skulle vært mer tilstede mentalt, den bryteren finner jeg igjen og slår på.

Hun elsket energien, dynamikken at vi var der for hverandre så energien finnes bare at det (i mitt hode) var en periode vi ikke var på nett.

vedr overfladisk så rakk vi ikke helt å komme helt inn i hverandres indre jeg. Jeg føler vi fortjener det - jeg skal gjøre en innsats så får vi se. 

skal jeg gi henne space i form av ingen kontakt så hun får puste, tenke og evt savne før jeg prøver en siste gang.

Skrevet

Hei «erobreren», la dama være i fred. Hvis hun skulle komme til å angre på at hun endte forholdet deres kommer det en melding. Dine planlagte framstøt vil bli ansett som mas (han gir seg jo ikke, hvordan skal jeg bli kvitt ham) Hun presenterte deg for all verden, mens du ville «gå forsiktig fram.». God fisketur, selvtilliten ser det ikke ut til å være noe i veien med, sjekk selvinnsikten neste gang.

Anonymkode: cb780...04f

• Liker 3
Skrevet

Ps. Vi kvinner er ikke erobringer. Vi er selvstendige mennesker som velger selv. 

Anonymkode: cb780...04f

• Liker 2
Skrevet

Det kan godt tenkes at det er mulig for deg å få henne tilbake:) Dersom hun har utviklet følelser, og det "bare" handler om at dere er litt ulike, så kan det være mulig. Det er viktig at du lytter ordentlig til henne. At du finner ut hva hun ønsker og trenger, og om det er noe du kan møte henne på. Ut fra det du skriver ser det ut som om dere har hatt det fint, men så kan det være noe som er viktig for henne, som hun likevel ikke får i dette forholdet. Det kan så klart være at hun rett og slett ikke har utviklet de helt riktige følelsene, og da blir det litt mer utfordrende å få henne tilbake. Det med blomstene kan være en inngangsport for å få til en god samtale. En måte å vise at du ønsker å strekke deg litt for å få henne tilbake. Men blomstene i seg selv er ikke nok, du må prate ordentlig med henne og lytte til hennes ønsker og behov. Lykke til:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Rotete eller ei, jeg synes han har et poeng.

Mulig hun må vekkes for se hva hun evt går glipp av.

Blomster med et lite kort hvor du forteller henne hvor glad du er i henne og hvor du vil dere skal om noen år hvis dere gir det våren og evt gjør opp,status. Høres jo ut som dere har hatt det fint da og at dere har vært gode for hverandre

Lykke til, håper hun gir deg en ny mulighet.

Liker at TS svarer på sitt eget innlegg🤣

Anonymkode: 778ba...47a

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Liker at TS svarer på sitt eget innlegg🤣

Anonymkode: 778ba...47a

Får fortere det svaret man ønsker da😂

Anonymkode: b8a8d...b5c

• Liker 2
Skrevet

Du er i slutten av 50-årene. Ingen grunn til å gråte over spilt melk. Hvorfor er det så viktig å vinne akkurat denne dama tilbake? All den tid det ligger nye ferske spennende muligheter foran deg? Livet er kort - nyt det mest mulig med flest mulig.

Anonymkode: 590cf...54b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...