Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker Otrivin saltvannspipetter for babyer. Får ikke snørrsugeren til å virke! Er det et tulleprodukt? Skulle jeg kjøpt elektrisk istedet?

Anonymkode: 49221...92a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp jordmorsug og rhinox. 1 dråpe 4 ganger i døgnet

Anonymkode: c9d13...d19

Skrevet

Snørrsugeren er gull! Du får sug når su gjør der? Pass på at ledningen ikke er bøyd 

Skrevet

Hva slags snørrsuger har du? De med munnstykke og slange funker supert her. Såfremt baby er tett pga snørr og ikke pga hovne slimhinner i nesa såklart, da vil snørrsuger bare irritere mer. 

Anonymkode: bfbbc...3b2

Skrevet
On 2/24/2022 at 8:09 AM, AnonymBruker said:

Hva slags snørrsuger har du? De med munnstykke og slange funker supert her. Såfremt baby er tett pga snørr og ikke pga hovne slimhinner i nesa såklart, da vil snørrsuger bare irritere mer. 

Anonymkode: bfbbc...3b2

Bruker Otrivin. Funker litt bedre nå.

Anonymkode: 49221...92a

Skrevet

Fikk ikke til snørrsuger i starten, men jeg gjorde det feil da. Glemte å holde det andre neseboret lukket

Anonymkode: 007af...312

Skrevet

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fikk ikke til snørrsuger i starten, men jeg gjorde det feil da. Glemte å holde det andre neseboret lukket

Anonymkode: 007af...312

Hæ? Du må jo bare stappe den langt nok opp.

vær forsiktig med snørrsuger, kan skade slimhinnene og skape overproduksjon av snørr

Anonymkode: 591ce...9e5

Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale happynose! Babyen min er forkjølet nå. Jeg renser først med saltvann (otribaby), så legger jeg babyen på magen. Da renner mye slim ut av nese og munn. Så snur jeg babyen og bruker happynose i begge neseborene. Avslutter med nesespray for babyer.

Anonymkode: 6d748...48c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...