Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og angrer fælt.

klarer ikke å kjenne ordentlig på egne følelser. Usikker på om jeg klarer å bearbeide dette på en god måte. Kommer mest fram i drømmene og av og til ellers. Ellers virker det som jeg holder det på avstand. 

noen som har gått igjennom det samme? Trenger noen å snakke med.

Anonymkode: 9ac49...03e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og angrer fælt.

klarer ikke å kjenne ordentlig på egne følelser. Usikker på om jeg klarer å bearbeide dette på en god måte. Kommer mest fram i drømmene og av og til ellers. Ellers virker det som jeg holder det på avstand. 

Hvor lenge har dere vært sammen? Bor dere sammen? Har dere barn sammen?

Vanskelig å gi råd med så lite informasjon...

Anonymkode: 3a5a5...198

Skrevet

Hvorfor var h*n utro? 

Anonymkode: fc4e9...eb1

Skrevet

Er du gutt?

Anonymkode: 7432c...8b9

Skrevet

Har blitt bedratt og forlatt personene. Tilliten er ødelagt og da er det jo ikke noe forhold lenger uansett. Hadde jeg forblitt sammen med en person som hadde bedratt meg så hadde jeg hele tiden gått og tenkt på når det skjer igjen, i tillegg hadde det gått kraftig utover selvtilliten min og gjort at jeg ikke følte meg bra nok.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og angrer fælt.

Vanskelig å komme med noe godt råd når det er så generelt.

Skjønner det er skummelt å utlevere seg selv. Men er det lov å spørre om hvordan kjæresten var utro, og om dere bor sammen ☺️

Anonymkode: 5dbdf...89d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og angrer fælt.

Huff, jeg føler sånn med deg, jeg har vært der. For meg var det et så stort sjokk at jeg ikke klarte å bearbeide det, som du sier. Jeg var så glad i han at jeg nesten med en gang tilga han, og tok han tilbake. Han angret som en hund(men det gjør de jo nesten alltid når de blir tatt), og gråt og gråt. Jeg var sammen med han i mange år etter det, før jeg tilslutt forlot han pga andre ting. Og etter forholdet var slutt, fikk jeg vite av andre hvor ille det faktisk hadde vært gjennom hele forholdet. 

Jeg synes ikke utroskap kan tilgis, men man KAN gå videre i et forhold hvis begge legger mye arbeid i det. 

Foreks. har dere barn? Bor dere sammen, og har vært sammen en stund? Var dette en affære eller en one-night stand i fylla? Virker det som han oppriktig angrer for det han har gjort, eller er han bare lei seg for å blitt avslørt?

Det er flere ting å tenke på, og det riktige svaret vil ikke jeg si er å ALLTID bare gjøre det slutt. Et forhold kan repareres etter et utroskap, men det er ganske tøft 😕 Spesielt for oss som ble bedratt, for det tillitsbruddet og den sorgen etterpå er beintøff.

Anonymkode: 4188a...547

• Nyttig 1
Skrevet

Menn som er utro angrer fordi de blir tatt ikke selve handlingen eller fordi dama han var utro med ikke var interessert.

Hadde han angret ville han aldri hvert utro. Da hadde han respektert og elsket deg nok.

Det han gjør nå er å prøve å holde deg nær så han kan være utro senere eller til han finner en ny.

Anonymkode: bfa72...987

• Nyttig 2
Skrevet

Hvordan fant du det ut? For meg hadde det hatt litt å si hvordan jeg fikk vite det. Om jeg selv måtte snuse det frem eller bli fortalt det av en utenforstående, da hadde det vært svært vanskelig å reparere. Hadde han derimot selv kommet til meg like etterpå og fortalt hva som hadde skjedd, så kanskje jeg hadde vært villig til å jobbe med det. 

Anonymkode: 0808e...ace

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...