AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Help… Jeg har hatt blondt hår i mange år (tette striper, er naturlig mørk blond). Ble lei. Ønsket litt sånn karamell-lys-litt varmere-osv og ble jo ganske mørk. Nå er det MANGE år siden jeg var mørk, og da var jeg mye mørkere enn nå så er nok uvant, men jeg finner ikke roen. Som om jeg føler meg «mørkere og kjedeligere» (IKKE at jeg tenker slikt om andre!). Har vasket håret nå to ganger med Head n Shoulders. Latt det virke, kjørt hele trikset. Men mørkere og gylden ennå. Blir flott når stripene kommer igjennom. Tror jeg. Men herlighet; er jeg de eneste som får noia av å gå mørkere??? Føler meg som en fjortis. Og grå mus/kjedelig. Og teit. Selv om fargen er midt i mellom og jeg har grønne øyne (varme toner passer) og det er veldig fint. Men jeg er litt malplassert nå… ja, vet det ikke er noe stort problem altså Anonymkode: 67e81...855
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 Nettop. Er ikke noe stort problem. Anonymkode: 72edc...dc2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #3 Skrevet 23. februar 2022 Jeg vet, sånn følte jeg meg også da jeg gikk over fra blond til brun. Det er uvant! Lag litt krøller med skum/ styling produkter og nyt den nye fargen 😉 Du kan tidsnok til blond igjen. Anonymkode: c3071...026 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #4 Skrevet 23. februar 2022 Til deg over her: jeg vet det ikke er et stort problem. Du trenger ikke væte bitch. Til deg nr 2: tusen takk for at du anerkjenner at det er annerledes. Tror du en rense-shampoo roer fargen litt? Eller kjørte du bare fullt og eide det? Gikk du tilbake til lyst? Anonymkode: 67e81...855
Minlillelykke Skrevet 24. februar 2022 #5 Skrevet 24. februar 2022 Jeg brukte omtrent 3 måneder på å bli vandt til mørkere farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå