Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

....bare lyste mot meg da jeg tok en test i dag :o

Vet ikke helt om jeg skal tro på det enda, men de sier jo at de er sikre så....åh...jeg er totalt forvirret i hodet mitt. Vi skulle liksom legge prøvinga på is , men naturen ville det annerledes. Kan ikke fatte at det faktisk er et lite liv inni meg. Å du store tid!!!!!

Dette blir jo bare rot det....dere får ha meg unnskyldt, jeg tenker nok ikke helt klart, og ikke ser jeg klart heller, for det kommer noen tårer i veien.......... Kommer sterkere tilbake senere jeg.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!

Jeg tør snart ikke å gå inn på KG lenger jeg, alle blir jo gravide.

*SCHKUMMELT*

Skrevet

Gratulerer så mye, Misty! :P

Dette var koselig å høre!

Gjest *Perser*
Skrevet

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅ MASSE VENNEN:) Nå ble jeg såååååå glad...............

ÅÅÅ dette her var skikkelig koselig å høre og sååå glad jeg ble nå :) Lykke til sååååååå masse vennen min, og du Gratulerer 1000ganger igjen :)

Kjempe koooooos i fra meg til deg :)

Skrevet

GRATULERER så mye!! Dette var jo gode nyheter!!! Kanskje det er det som er løsningen for oss prøvere, å legge prøvinga på is, for da skjer det ting! :ler: Det har jeg hørt om før.

Gratulerer igjen, og lykke til videre!

Pumpkin :wink:

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE MISTY! Det er en mening med alt! Lykketil og kos deg med graviditeten!

Klem X

Skrevet

Næmenn, for en stor blå bølge som feier over KG for tiden da. Har den ikke sett meg ællæ?? :lol::lol:

Fra spøk til alvor, gratulerer sååå mye med spiren i magen Misty :D

Skrevet

GRATULERER!!!!!

Jeg testet også positivt i går, men det har fortsatt ikke gått opp for meg... :lol:

Skrevet

Gratulerer med positiv graviditetstest, regner med at det var det du ønsket deg!!! :D

Klem fra

Skrevet

GRATULERER!! :) KOS DEG MED GRAVIDITETEN!!

HÅPER VI ANDRE PRØVERNE KOMMER SNART ETTER!! :)

Skrevet

Gratulerer så mye da. Håper det er min tur også snart. :)

Lykke til med alt.

Skrevet

Hei!

Jeg har også fått to blå i dag!!!! Spennende blir dette.

Hilsen Lille Emma

Skrevet

Åhhhhhhhhhhhh....dere er sååå søte alle sammen. Tusen takk for alle gode ønsker. Jeg må si nå at det virkelig ikke har gått opp for oss enda. Men vi er så overlyklige at det nesten bobler over.

Nå skal jeg bare kooose meg med graviditeten og ta godt vare på lille spiren som vokser i magen min.

Til alle dere nygravide og prøvere, lykke til til dere alle. Jeg unner alle å få oppleve den store gleden det er ved å se to blå . En helt ubeskrivelig følelse :lol:

Masse gode lykkeønskninger til dere alle, fra en litt mindre forvirret Misty...

Skrevet

:o Er alle gravide eller...?

Må bare få ønske deg, Misty, og alle dere andre som har fått to blå, hjertelig tillykke med frøet i magen!!

Jeg gleder meg med dere :D

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten.

:D :D

Cobra 23+2

Skrevet

Gratulerer med to blå...

- og så må jeg jo tillegge at det passer meg ypperlig at det er en blå bølge på gang her inne igjen - håper å slenge meg på om en ukes tid... :rodme:

Skrevet

GRATULERER!!!

JA ting har med å leve sitt eget liv. Kjekt og spennende at du er gravid... Lykke til som vordende mor :lol::lol:

stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...