AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Vil gjerne finne ut mer om han uten at han vet. Vil ikke dumme meg ut om han er gift liksom. Vet at han jobber i ambulansen, og er av og til på det sykehuset jeg jobber. Min avd ligger langt unna, og jeg har liksom ikke noe der å gjøre. Får han ikke ut av hodet mitt. Anonymkode: ffd0c...866
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vil gjerne finne ut mer om han uten at han vet. Vil ikke dumme meg ut om han er gift liksom. Vet at han jobber i ambulansen, og er av og til på det sykehuset jeg jobber. Min avd ligger langt unna, og jeg har liksom ikke noe der å gjøre. Får han ikke ut av hodet mitt. Anonymkode: ffd0c...866 Du får enten forhøre deg eller håpe du ser han igjen, får tatt en titt på navneskiltet og søkt han opp på intranettet på jobb eller sjekket sos.med.(dersom du vet etternavn) Anonymkode: 3f1d3...049
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #3 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du får enten forhøre deg eller håpe du ser han igjen, får tatt en titt på navneskiltet og søkt han opp på intranettet på jobb eller sjekket sos.med.(dersom du vet etternavn) Anonymkode: 3f1d3...049 Aner ikke navn. Ambulanse tjenesten tilhører ikke mitt sykehus. Klarte å finne ett bilde, men det sto ikke navn. Må nok bevege meg mer utpå huset ja. Anonymkode: ffd0c...866
MacadamiaNut Skrevet 24. februar 2022 #4 Skrevet 24. februar 2022 Jeg kan finne nesten hvem som helst. Er flink med internett research😅 Send meg en pm. Ps. Om du er en gal stalker, håper jeg karma tar deg hard😒
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå