Gå til innhold

Hvordan finner jeg han? Falt for en mann vet hvor han jobber, men ikke mer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne finne ut mer om han uten at han vet. Vil ikke dumme meg ut om han er gift liksom.

Vet at han jobber i ambulansen, og er av og til på det sykehuset jeg jobber. Min avd ligger langt unna, og jeg har liksom ikke noe der å gjøre. 

Får han ikke ut av hodet mitt.

Anonymkode: ffd0c...866

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vil gjerne finne ut mer om han uten at han vet. Vil ikke dumme meg ut om han er gift liksom.

Vet at han jobber i ambulansen, og er av og til på det sykehuset jeg jobber. Min avd ligger langt unna, og jeg har liksom ikke noe der å gjøre. 

Får han ikke ut av hodet mitt.

Du får enten forhøre deg eller håpe du ser han igjen, får tatt en titt på navneskiltet og søkt han opp på intranettet på jobb eller sjekket sos.med.(dersom du vet etternavn)

Anonymkode: 3f1d3...049

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du får enten forhøre deg eller håpe du ser han igjen, får tatt en titt på navneskiltet og søkt han opp på intranettet på jobb eller sjekket sos.med.(dersom du vet etternavn)

Anonymkode: 3f1d3...049

Aner ikke navn. Ambulanse tjenesten tilhører ikke mitt sykehus.  Klarte å finne ett bilde, men det sto ikke navn. Må nok bevege meg mer utpå huset ja.

Skrevet

Jeg kan finne nesten hvem som helst. Er flink med internett research😅 Send meg en pm.

Ps. Om du er en gal stalker, håper jeg karma tar deg hard😒

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...