Gå til innhold

Hvor finner man en som er god i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å oppleve en mann som er god i senga. Men lurer på hvor man finner dette? Er i en alder der det ikke er mange valgmuligheter. Føler det er langt mellom de som man ønsker å gjenta møtet med. Noen damer her som har noe erfaringer med dette?

Anonymkode: fed75...283

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil si det handler mer om kjemi og samarbeid enn at en nødvendigvis er en magiker i senga. Selvfølgelig fins det mange triks som kan være gode å kunne men hvis du ikke kan slappe av og ha det kos/gøy sammen og det ikke er dialog(verbal og ikke verbal) mellom dere så blir det ikke bra. Tror nok at menn i slutten av 20 årene og oppover er flinkere til å ta hensyn til at det er et samspill enn at det er tøm og røm. Men kommer jo selvfølgelig an på hva du tenner på også. Noen liker røft og andre foretrekker mer ømt...

• Liker 10
Skrevet

Hva er å være god i senga for deg? Du skjønner at menn er individer på linje med at kvinner er det. Folk liker det forskjellig. 

Til syvende og sist handler det å være god i senga likemye om deg og hva du gjør for at det skal bli bra. 

Kvinner som oppfører seg som potetsekker og forventer en drøss med ting uten å kommunisere eller vise noe, får det heller ikke som de vil. 

Anonymkode: dec29...e05

• Liker 5
Skrevet

Her.

Anonymkode: 403be...1a8

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her.

Anonymkode: 403be...1a8

Hva gjør deg god i senga? 😍

Anonymkode: 57cde...751

Skrevet

Prøv noe nytt. 

Ett hett tips er karibiske/afrikanske menn med gode hoftebevegelser. Prøv han ut på dansegulvet først.

En som virker litt passionate. 😉

Anonymkode: 8fafe...806

Skrevet

Definer begrepet: " god I senga "

Anonymkode: 24c49...163

Skrevet

Det er bare et sted å finne det du søker. Finner du det ikke der, finnes det ikke.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Prøv noe nytt. 

Ett hett tips er karibiske/afrikanske menn med gode hoftebevegelser. Prøv han ut på dansegulvet først.

Æsj... 

Anonymkode: 2edda...f43

• Liker 6
Skrevet

Her og. 

Anonymkode: 702a0...179

• Hjerte 1
Skrevet

Trist å lese dette, selvfølgelig finnes det ubrukelige menn i senga men kvinner må lære seg å ta ansvar for egen orgasme. 
Ingen mann vil tilfredstille deg på den måten du liker best uten at du kommuniserer det med han. 
Nokk av damer som bare ligger der som slakt 

• Liker 3
Skrevet

Finn heller en som har potensiale til å bli god i senga sammen med deg. 

Gjensidig tiltrekking, kjemi, god kommunikasjon og tålmodighet er forutsetninger for å bli gode sammen.

Lykke til! Du må jobbe litt selv, men det er det verdt. 

• Liker 3
Skrevet

Dama har en god elsker, men jeg er opptatt. 

Mitt råd er å lære deg litt om personlighetspsykologi, og å avlese folks nonverbale formidling. Det finnes menn med bra potensiale, men siden du sliter kan en jo stille seg spørsmål om hvorfor. Klarer du å utløse menn sitt potensiale? Har du de rette egenskapene? Ikke alle kvinner har evnen til å få frem det beste i den andre. Du bør utfordre deg selv og ikke generalisere menn om du selv skulle vise seg å være katalysatoren som reduserer kvaliteten på sexen. Folk som har dårlig sex er nok ofte selve årsaken selv. Det er ofte de samme som har erkjennelses problemer, og som derfor selv hindrer utvikling. 

.

Anonymkode: ac3db...197

Skrevet

Kjempe enkelt.... det.

Bare å prøve seg frem.så finner du før eller siden en som er skikkelig godm 

M@ster

Skrevet

Bli forelsket og opplev kjærligheten. Først da er samlivet magisk.

Anonymkode: 13cfc...0a2

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg ønsker å oppleve en mann som er god i senga. Men lurer på hvor man finner dette? Er i en alder der det ikke er mange valgmuligheter. Føler det er langt mellom de som man ønsker å gjenta møtet med. Noen damer her som har noe erfaringer med dette?

Min erfaring er at dette er et samspill som må funke. Dvs. begge må bidra og ikke bare ta, men også gi. Gir du av deg selv og inkluderer så blir sexen ofte veldig god. Men ofte opplever jeg som mann at det er bare jeg som må gi og ikke minst kommunisere. Slik blir det ikke noe god sex utav og jeg da avslutter. Dama vil sikkert oppfatte meg som en tufs og rundbrenner. 

• Liker 1
Skrevet
Hmmm1 skrev (7 timer siden):

Trist å lese dette, selvfølgelig finnes det ubrukelige menn i senga men kvinner må lære seg å ta ansvar for egen orgasme. 
Ingen mann vil tilfredstille deg på den måten du liker best uten at du kommuniserer det med han. 
Nokk av damer som bare ligger der som slakt 

Damer som bare ligger der, er ikke tent. Ikke penetrer en dame som ikke er tent, det er overgrep. 

Anonymkode: cab24...d95

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet

Hva gjør du for at en mann skal være god i senga?

En må spille hverandre gode.

Skrevet

Hva er å være god i senga for deg? Du skjønner at menn er individer på linje med at kvinner er det. Folk liker det forskjellig. 

Til syvende og sist handler det å være god i senga likemye om deg og hva du gjør for at det skal bli bra. 

Kvinner som oppfører seg som potetsekker og forventer en drøss med ting uten å kommunisere eller vise noe, får det heller ikke som de vil. 

Anonymkode: dec29...e05

Godt sagt. En smart og attraktiv kvinne trigger egenskapene i en mann, hun gjør han god i senga.

Anonymkode: 3d54c...9d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Prøv noe nytt. 

Uh…har sittet ved siden av afrikanere på T-bane og buss, lukten er uutholdelig vond….i senga sikkert enda verre 🤢

Anonymkode: 72842...2dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...