AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Har googlet litt. Noen steder ser jeg at dette er helt normalt, andre steder ser jeg at dette betyr økt sjanse for SA/MA. Noen andre som har hatt så lav bpm, men det likevel har gått bra? Anonymkode: 24e24...86e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 To tråder på én dag… really? Bare forhold deg til TUL som du hadde Anonymkode: d8bc1...ba3 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #3 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): To tråder på én dag… really? Bare forhold deg til TUL som du hadde Anonymkode: d8bc1...ba3 Jeg skjønner ikke hvorfor du skal bestemme hva jeg kan stille spørsmål om og ikke? Anonymkode: 24e24...86e 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #4 Skrevet 24. februar 2022 Har hatt lav hjertelyd på 110 ish i uke 6. JM sa at det kan bety at 1. hjertet har nettopp begynt å slå, eller 2. at det er på vei til å slutte. For min del var det på vei til å slutte, dessverre. Når jeg kom tilbake noen uker etter-så sluttet det å utvikle seg i omtrent samma tidsrom som når jeg var der først. Da sa jordmora til meg følgende. «Jeg ville ikke si noe der og da, for det ville gjort vondt verre. Men det er sjeldent jeg ser at det går bra når hjertelyden er så svak.» hjertelyden var regelmessig, men for treg. Jeg sier ikke dette for å skremme deg, og det kan gå fint! Men for å gi deg litt svar velger jeg å si dette. Ta en ny ul om en uke Anonymkode: 912a1...25d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #5 Skrevet 24. februar 2022 Det er veldig lite nyttig og sunt for deg å sitte å stresse deg så veldig opp. Jordmor/lege hadde sagt noe om det var noe å bekymre seg for etter TUL. Uansett hva som er utfallet er det lite du kan gjøre med saken. Bare prøv og slappe av, kos deg med tanken på at du er gravid og håp på det beste. 😊 Det blir et langt svangerskap om du ikke klarer å slutte å bekymre deg så fælt. Lever du sunt og følger rådene fra helsevesenet er det ikke stort mer du får gjort, og det kan være litt vanskelig å takle, men sånn er det bare. Anonymkode: 7eb8d...3ce 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå