Gå til innhold

Du som er utdannet lærer men ikke jobber som det lenger, hva jobber du med nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hilsen lei lærer som vurderer å bytte yrke.

Anonymkode: deb53...cb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du si farvel til mye ferie og relativ god lønn… Å lære bort barneskolepensum er ikke veldig krevende…

Anonymkode: 9a688...2c5

Skrevet

Ingeniør :) 

Anonymkode: 2d414...b6a

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Da må du si farvel til mye ferie og relativ god lønn… Å lære bort barneskolepensum er ikke veldig krevende…

Er det derfor det er så kamp om plassene på lærerutdanningene?? 

Anonymkode: 2c595...1a3

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Jobbet 3 år som lærer. Tok deretter flygelederutdanningen :)  Har jobbet 6 år som flygeleder.

Anonymkode: 1a02a...d74

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du får bli lærer du da. (Du kommer til å få et sjokk hvis du tror at det å være lærer bare handler om å lære bort. )

TS har nok tenkt igjennom eventuelle fordeler og ulemper ved å bytte jobb. Ikke noe galt i å undersøke hvilke andre muligheter som er ute der.

Anonymkode: 74ac0...aaa

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Det å gjennomføre undervisning er det artigste og enkleste med jobben. Ikke den mest tidkrevende. 

• Liker 3
Skrevet

Jobbet 14 år som lærer og nå er jeg redaktør i forlag. Skal aldri tilbake til skolen igjen. Ikke om jeg hadde hatt dobbel lærerferie, engang. 

Anonymkode: 88e54...c14

• Liker 1
Gjest blåbærpike
Skrevet

Lærere jeg vet om som har byttet yrke er nå journalist, bibliotekar, lærebokforfatter og saksbehandler i NAV. 

Skrevet

Jeg jobber med IT.

Anonymkode: 3a91f...83b

• Liker 1
Skrevet

Saksbehandler i kommunen. Beholdt da lønnen. 

Anonymkode: ac8b3...51f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Saksbehandler i kommunen. Beholdt da lønnen. 

Anonymkode: ac8b3...51f

Har du lik lønn som saksbehandler i kommunen?

Anonymkode: 4495d...caa

Skrevet