Gå til innhold

10 dager etter korona

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer å gå rundt i huset i 15 -20 min, men så holder jeg på å besvime og blir helt utmattet. Jeg må da gå å ligge meg i sengen igjen og det tar veldig lang tid før jeg blir normal igjen og ikke svimmel.

Hvor lenge vil dette vare? Jeg er livredd nå. Jeg kan ikke leve sånn å bare ligge i sengen.

Før korona var jeg en aktiv dame med masse energi, glad i turer og være i bevegelse. Fysisk jobb har jeg også.

10 dager siden korona, blir jeg snart bedre?😞😞😞😞😞

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første, ikke stress og ikke bli livredd.  Covid er forskjellige for alle.  Selvfølgelig kan du ligge bare i sengen og jobbe med å bli bedre de neste par uker.  Jeg kjenner folk som fikk covid i april 2020 som er fortsatt veldig dårlig, og andre som fikk covid 3 uker siden som er endelig på bedrings vei.  La kroppen din kjempe mot den helt ny virus og ta tiden du trenger å bli frisk igjen. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Outlander skrev (7 minutter siden):

For det første, ikke stress og ikke bli livredd.  Covid er forskjellige for alle.  Selvfølgelig kan du ligge bare i sengen og jobbe med å bli bedre de neste par uker.  Jeg kjenner folk som fikk covid i april 2020 som er fortsatt veldig dårlig, og andre som fikk covid 3 uker siden som er endelig på bedrings vei.  La kroppen din kjempe mot den helt ny virus og ta tiden du trenger å bli frisk igjen. 

Ååå takk💗Jeg håper jeg er den som er på bedringen vei snart. Håper bare jeg blir meg selv igjen, at det ikke er noe som er blitt ødelagt😞Må jeg risikere å være sykemeldt i flere uker? Jobber fysisk jobb.

Skrevet
6 minutter siden, Malin1990 said:

Ååå takk💗Jeg håper jeg er den som er på bedringen vei snart. Håper bare jeg blir meg selv igjen, at det ikke er noe som er blitt ødelagt😞Må jeg risikere å være sykemeldt i flere uker? Jobber fysisk jobb.

Om det var meg vil jeg fokusere på å bli frisk igjen og ikke tenke så mye på jobben :)  -  Skjønner det er skremmende, vi har jo blitt fortalt i 2 år hvor farlig dette er.  Men håpentligvis blir du bedre snart!  Drikke masse veske, ta zinc og vit D, og ta et par kort turer rett utenfor og få litt frisk luft.  Masse gode bedringer! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det med deg TS? Har det blitt bedre?

• Hjerte 1
  • Opprett ny...