AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Jeg er på utkikk etter større leilighet, og ser at på Rustadgrenda er det leiligheter jeg har råd til. I tillegg ligger det rett ved Nøklevann og Skraperudtjernet, som jeg ofte går tur ved uansett Men dette er jo et område ingen har hørt om virker det som, er det noen som har bodd der og trivdes dere? Eneste som er litt dumt er at det er lite tilbud i nærheten, det er ca 10 min å gå til Bogerud t-bane, også er det vel en matbutikk eller 2 ved Skullerud. Kan ta bussen til Lambertseter og, her jeg bor nå. Leilighetene ser veldig fine ut, også er det kattevennlig for min lille pelsdott som elsker skogen. Men blir så usikker, så hvis noen har erfaringer så hadde det vært fint! Har hørt rykter om at det er mye nazister i området, men de ser man kanskje ikke så mye til? Anonymkode: b4c69...090
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er på utkikk etter større leilighet, og ser at på Rustadgrenda er det leiligheter jeg har råd til. I tillegg ligger det rett ved Nøklevann og Skraperudtjernet, som jeg ofte går tur ved uansett Men dette er jo et område ingen har hørt om virker det som, er det noen som har bodd der og trivdes dere? Eneste som er litt dumt er at det er lite tilbud i nærheten, det er ca 10 min å gå til Bogerud t-bane, også er det vel en matbutikk eller 2 ved Skullerud. Kan ta bussen til Lambertseter og, her jeg bor nå. Leilighetene ser veldig fine ut, også er det kattevennlig for min lille pelsdott som elsker skogen. Men blir så usikker, så hvis noen har erfaringer så hadde det vært fint! Har hørt rykter om at det er mye nazister i området, men de ser man kanskje ikke så mye til? Anonymkode: b4c69...090 Tror ikke at det er så mange nazister der nå. På 90-tallet var det kanskje noen. Ellers så er Rustad litt usentralt. Det er et greit område. Du er en liten gåtur fra marka og det er stille og rolig. Anonymkode: a1ec4...f02
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #3 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tror ikke at det er så mange nazister der nå. På 90-tallet var det kanskje noen. Ellers så er Rustad litt usentralt. Det er et greit område. Du er en liten gåtur fra marka og det er stille og rolig. Anonymkode: a1ec4...f02 Signerer denne. Perfekt om du liker marka, men Lambertseter har flere fasiliteter:) Anonymkode: 60b47...a7c
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #4 Skrevet 24. februar 2022 Det er et rolig område hvor marka er det tilbudet du har. 😛 Bogerud har null sjarm, men Rustadgrenda syns jeg er litt koseligere. Hvis stor leilighet og marka er viktig for deg så kan du nok trives. Anonymkode: cf09b...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå