AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Skrevet 23. februar 2022 Har du tynd/fint hår? Ønsker meg en ny shampo. har prøvd diverse shampo med volum, men ikke funnet en jeg er fornøyd med, bytter shampo og merke hver gang flasken er tom. Bruker jeg andre shampoer blir håret mitt enda mer flatt og ser enda tynnere ut. Jeg har slikt hår som bare er stygt og pistrete om det vokser nedenfor skuldrene. Sier til frisøren at håret mitt er så tynt, da svarer de alltid at "neida, du har masse hår, men de er så fine". bla bla bla. Ikke oppuntrende ord for min del. Ble tipset om merket "Joico" , men usikker på om det er noe i det tipset annet enn at de ville selge med shampo og balsam til 400kr pr stk. Anonymkode: 74a32...92a 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #2 Skrevet 23. februar 2022 Henger meg på denne da jeg også har tynt og flatt hår. Det reste som skaper litt liv og volum i håret er å la det tørke i en våt knute under hetta jeg bruker på jobb,da blir det endelig litt volum 😆 Anonymkode: 48207...e15 1
Teardrop Skrevet 23. februar 2022 #3 Skrevet 23. februar 2022 kjenner meg igjen her, håper noen har gode tips. 1
Avstand Skrevet 24. februar 2022 #4 Skrevet 24. februar 2022 (endret) Jeg liker Lush sin Honey I Washed My Hair. Joico er jeg også veldig glad i. Har brukt KMS volume og helt grei, men det er mer enn bare sjampoen som avgjør volumet på håret. Bruker du hårspray? Det kan gjøre håret klissete og tung igjen. Isåfall bør du bruke Björn Axen sin texture dry shampoo. Den gjør deg ikke grå i håret slik som tørrsprayene stort sett gjør. Og den gir litt hold i tillegg. Lukter ikke særlig godt, men den gir volum og hold uten å tynge håret mitt ihverfall. Endret 24. februar 2022 av Avstand 1
Jadzia Skrevet 24. februar 2022 #5 Skrevet 24. februar 2022 Rituals er eneste som funker her. Bruker jing pga mild luft
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #6 Skrevet 24. februar 2022 Honey I washed my hair fra Lush er min favoritt. Bruker ellers ingen produkter i håret til styling, annet enn varmebeskyttende om jeg skal føne det. Alt tynger håret. Anonymkode: 518b9...901
Djungelvrål Skrevet 24. februar 2022 #7 Skrevet 24. februar 2022 (endret) Jeg har hatt tynt hår hele livet og sjampo har ingenting å si. Det er såpe for håret, balsam kan ha litt å si, er den for fet kan det legg igjen olje slik at håret bli enda flatere. Endret 25. februar 2022 av Djungelvrål
Måneskinn Skrevet 24. februar 2022 #8 Skrevet 24. februar 2022 Ref volum shampo, beste jeg har brukt på mange år
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #9 Skrevet 24. februar 2022 Måneskinn skrev (15 minutter siden): Ref volum shampo, beste jeg har brukt på mange år Samme her. Bruker weightless volume, og er veldig fornøyd! Ikke så dyr heller. Anonymkode: 42416...c34 1
Gjest mariama Skrevet 9. mars 2022 #10 Skrevet 9. mars 2022 Etter åresvis med å teste ymse dyre sjampoer har jeg faktisk endte opp med å holde meg til define weightless shine. Den er litt uttørrende, men jeg kan klare meg med å vaske håret annenhver til hver tredje dag, og bruker heller hårkur innimellom.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #11 Skrevet 9. mars 2022 Ikke shampoo, men anbefaler varmt Joico Structure Glamtex. Den gir tekstur, og da virker håret tykkere. Anonymkode: 48bdd...dd9
applestories Skrevet 9. mars 2022 #12 Skrevet 9. mars 2022 Bruker Define sin Mild and Sensitive, ellers flasser jeg øverst på pannen og i hårfestet på høyre side. Varierer med ulike sjampoer, men ikke funnet noe som hjelper på volum, så bruker heller Define sin Instant Volume Spray. Den fungerer veldig bra, men håret blir litt flokete.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #13 Skrevet 11. mars 2022 Jan Thomas Shampo, for sensitiv hodebunn. Hvit tube med lysblått på 👍🏼 Anonymkode: f9728...36c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå