Gå til innhold

Når man ikke kan snakke med foreldrene sine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er voksen, men er i en situasjon der jeg har behov for hjelp og noen å snakke med. Dette er jo noe jeg har rotet meg opp i selv. Ikke noe jeg nevner her inne. Problemet er at jeg ikke kan snakke med foreldrene mine for de reagerer stort sett med å kjefte og etter det så utestenger de meg i flere dager og er ikke villige til å snakke rolig med meg. Jeg skulle så ønske jeg kunne snakke med foreldrene mine om alt. Jeg har ikke noen andre heller. Er det flere som har det sånn, eller kan dere snakke med foreldrene deres om alt?

skrev dette for å få ut følelsene.

Anonymkode: e7480...40a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snakker ikke med foreldrene mine om alt, men det er fordi jeg ikke ønsker det.  Har et godt forhold til foreldrene mine, men likevel.  Visse ting er bare mine, og som jeg ikke har behov for å dele med noen.  Andre ting passer å snakke med mannen min om, og atter andre med søsteren min eller venninnen min om.  

Har du ingen andre enn foreldrene dine å snakke med?  

Anonymkode: 144b1...f3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg snakker ikke med foreldrene mine om alt, men det er fordi jeg ikke ønsker det.  Har et godt forhold til foreldrene mine, men likevel.  Visse ting er bare mine, og som jeg ikke har behov for å dele med noen.  Andre ting passer å snakke med mannen min om, og atter andre med søsteren min eller venninnen min om.  

Har du ingen andre enn foreldrene dine å snakke med?  

Anonymkode: 144b1...f3d

Skjønner. Godt du har et bra forhold til foreldrene dine ❤️ Jeg har ingen i familien å snakke med. Kanskje venninner, men snakker ikke med dem om så mye heller.

Anonymkode: e7480...40a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...